Bra dag

God kväll gott folk, eller god natt eller mitt i natten hej.. ;) snöar i Göteborg gör det oxå!!

Idag har jag umgåtts med Kim, först var vi och tränade, sen åt vi mat, kyckling och sallad med grekisk yoghurt.. Efter det vart det mys i soffan med glass och film och massa prat! :)) lyckad kväll måste jag säga..

Dags att bjuda tillbaka snart tror jag!!! :))

Imorgon börjar min jobb period 1/6.. Pengar behövs och någon stans måste dom rulla in.. Jobba... Jobba.. Jobba... :))

Så kul att min familj skaffat Instagram.. :)) då jag använder det mycket.. Fny87..

Nej, nu sängen och sova på det.. Hörs imorgon.. Två vilodagar nu.. Kört träning 5 dagar denna vecka, på måndag blir det pump igen.. :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0