Jul. 16, 2013

Mitt svåra val.. Hur vet jag vilken tv som är bäst av olika modeller inte märke.. Blir galen på detta men kommer nog att lösa sig.. Med alla olika 1000 serier.. :/

Funderar på att ta med mig tränings kläder för vill hinna träna idag.. Beror dock på hur lång tid isättningen av löshåret tar.. :/ innan jobbet..

Mani på att träna.. Fasiken vad dåligt man mår när man inte hinner träna... :/

Ne nu måste jag göra mig klar. Saknar min underbara familj hemma och vännerna!!! <3

Blir nog att planera en resa hem snart.. ;)


Jul. 16, 2013

Ibland känner man som att det bara är motgångar i livet.. När ska det lätta?!? Att man inte får någon respons att livet bara flyter förbi.. Ingen säger eller tycker något.. Vad ska hända här näst..

Snart har man iaf jobbat klart denna natt och sängen hemma väntar, så himla trött.. Just nu!!

Idag har jag färgat Kims hår och imorgon blir det att sätta i löshår och klippa till henne.. Sen på onsdag ska jag köpa mig en tv.. Så får vi inte glömma att jag ska jobba mån-tors oxå.. Vem vill inte jobba liksom.. ;)

Läkar besök idag oxå.. Snart kommer prov svaren.. Och lite saker fixade åt kroppen.. :))

Ha det.. Trötter!!!!


Jul. 15, 2013

Att känna sig älskad, att känns sig omtyckt att vilja bevisa som kärlek!

Att känns sig så trygg!!

Han gör mig så glad, så lycklig och jag vill verkligen detta och ska ta steget till en bättre människa! Mycket tankar men det är det värt.. Och ändringar är oxå såååå värld!!

Världens vackraste ögon, vackert leende, charmig, blyg, omtänksam, mysig, så snygg, så älskad!!

Det är han och han har fan allt man kan önska sig, så glad att jag en gång fick lära känna denna vackra själ..

Som stått vid min sida i dom jobbigaste perioderna i mitt liv och alltid bara vart underbar!


Bröllop

I all lycka..helt underbar helg har jag haft det.. Med kusiner.. Syster.. Syster son.. Mamma.. Moster gifte sig och fick sin Tommy.. <3

Min älskade Dylan bara växer och vad jag saknar att bo närmare familjen... Men skönt att ha ett eget liv oxå, man växer som människa..!

Nu lite bilder.. :)


Jag kan inte släppa han!!

Sååå kär!


Jul. 11, 2013

Tredje dagen sjuk för att kroppen satt stop för mig.. Tror den strejkar och vill att jag ska varva ner i hur jag mår och vad jag gör.. Så 3 dagen sjuk har enbart svettats och flyttat mig mellan sängen och soffan.. Väldigt givande och man känner sig så lycklig.. Eller inte..

I helgen är det bröllop för moster och jag om jag så ska vara sjuk ska jag gå!! Det här har vart planerat i månader ju!! Hatar sjukhet.. Sen kommer hela familjen ner oxå, eller nästan alla så måste passa på att åka dit så slipper man åka ända hem till Dalarna.

Dagen till ära.. Ligga och vila och tycka synd om mig själv.. ;).


Jul. 10, 2013

Det ska mycket till innan jag sjukanmäler mig.. Men var febrig igår och ont i halsen.. Och mår nästan sämre idag.. Sovit as mycket men ikke då.. Så det blir att ligga hemma.

Inte så mycket mer som händer när man är sjuk man tänker massor, ångrar massor, önskar massor:. Och hoppas på det bästa..

A ja min dag blir att ligga på soffan och vila... Hela dagen, så trött ändå har jag sovit 10 timmar plus på soffan några gånger mitt på dagen igår.. Då är man inte så pigg...

Dock blir jag galen, dom klyver stenar utanför fönstret till gå gångarna.. Om det låter jo tack !


Jul. 09, 2013

Underbara vänner man har.. Grillade igår och bara myste.. Men först var Mikaela här och vi hade en kanon förmiddag... <_3

Ibland eller väldigt ofta gör jag saker jag vet när jag gör dom det här är inte bra detta kommer jag ångra.. Ändå gör man saker som är så ändå... Varför?!?

Ibland tror jag man gör saker för att dämpa andra saker och sorg för att få försvinna... I mängden av människor..

Idag är jag jätte förkyld och ont i halsen och huvudet och trött så ligger bara, tänkte träna men blir inget sånt utan bara deppa i soffan för det är jag jag är deppig...


Jul. 07, 2013

God morgon..

Ny duschad, solen skiner och livet leker!! :))

Mina munnsår är så gott som borta,vilket betyder att jag inte är stressad och till freds med mig själv.. Är så skönt att känna att jag mår bra..

Jag har insett att jag duger som jag är..
Att jag inte behöver någon pojkvän för att må bra.
Att det bara är jag som gäller och slippa bry sig.. Göra vad man vill utan att någon frågar.. :))

Träningen är dock en stor faktor i att jag kan gå in i mig själv, bli mer självsäker och vågar stå för saker..

Bättre på att ta kritik, men inte till räkligt..

Så nu börjar jag faktiskt fixa till mitt liv..

Saknar familj och vänner men sånt är livet ibland.. ;)

Puss & kram


Jul. 05, 2013

Oj vilken onsdag det vart..alltid kul med inpuls saker.. ;)

Mys bio med Kim och David igår..finns det fina människor eller finns det!!<3 vissa kan man inte mer än tycka så mycket om!!

Nu sola, träna och jobba.. Jobb helg denna helg.. Skönt endå, orkar inte göra något annat än jobba och träna just nu.. Fast hade bara velat ligga i soffan och sovit.. ;)

Du förgyller mina dagar.. ;)


Jul. 03, 2013

Idag är en ledig dag.. Som betyder att jag lämnar götet och drar iväg en vända.. Ska bli så himla roligt... Woop woop.. ;)

Annars lugna fisken saknar familjen hemma och vännerna! Men nu går det direkt tåg hem till Dalarna så nu blir det lättare att åka.. :) och sova hela vägen..

Tåget avgår.. Jag avgår.. Ha en bra dag.. ;)


Jul. 02, 2013

God dag omvärlden!

Igår var en konstig och jobbig tag.. Sånna som går bort alldeles för tidigt! RIP så sorgligt och det gör ont i hjärtat!

Tvätt tid idag sen handla och träna.. Det består nog min dag av.. Tänkte ha vilo dag imorgon när jag är ledig hela dagen.. :))

Måste göra mig klar för affären ha en bra dag!'

Måste bara visa min tränings form.. Är lite stolt att det börjar ge resultat faktiskt! :))




Jul. 01, 2013

God morgon..

Idag är en bra dag..mina nya skor från USA anländer till Göteborg.. Jag jobbat natt och ligger kvar i sängen än.. Ska strax gå upp äta frullle göra mig klar och sen åka och träna samt jobba efter det..

Vakna med värdens huvudvärk.. Inte bra.. Men min kropp och själ känner sig glad och till freds med det mesta just nu.. Ibland kan vissa personer göra att man mår så bra.. :)

Ha en bra dag!!


RSS 2.0