God dag!

Ny dag nya möjligheter..

Just ja...Nya naglar fixade efter att jag ramlade och slog av 3 stycken, så på ena handen är det mina egna naglar och på andra är det bara en som är min egna ända ut.. :/ vart iaf lila denna gång, och ner kortade en halv centimeter så jag inte har av dom så lätt..

Idag får vi se vad som händer inga planer än så länge..

Just nu längtar jag hem till Dalarna.

Ja ja.. Hörs sen..


En dag.

Solen skiner i dag så det står härliga till och vem blir inte glad av solen..!

Idag är en sån här dryg dag då jag är svullen, det kliar och är röd i ansiktet, brukar få så lite då och då och jag har ingen aning om varför eller vart det kommer från.. Men men kliar som fn gör det och vad ska man göra liksom.. Allergisk ja.. Mot vad, vet ej.. Om jag åker in får jag väl endå inget mot det så ingen idé.. Den gången jag hade vätska över kroppen ock va svullen fick jag histamin tabletter.. Ja ja nog om det...

Nästa vecka blir det väl?!? Så åker vi hem till Dalarna igen, för jag fyller ju år då.. :)

Har även sökt ett nytt spännande jobb så vi får se vad som händer och fötter..

Ha de gött.!


Regn

Först vill jag börja med att säga att va inte ledsna ni som har fått snö, kom ner till götet och upptäck västkusten! Regn regn regn och blåst tror jag aldrig frusit så mycket som här nere rå kyla och när det regnar regnar det inte rakt ner utan på snedden och underifrån fråga mig inte hur det går till men det är sanningen!!

Igår var en skum kväll.. Börja med att tv stängdes av och sattes på sen sprängdes ett ljus i glas som jag hade på bordet och efter det brinner B bingolott upp dock bara sista rutan och vi han vinna 100kr innan på dubbel lotten... :)

Idag blir en inomhus dag för mig, vad ska jag annars göra inte gå ut i det här regnet och låter som huset ska lyfta av blåsten.. :/


Dagen till ära!

Idag är det tv tajm...

15.15 husjägarna
16.30 Gustafson 3 trappor
17.00 lyx fällan
18.00 Göta kanal
19.00 bingo lotto
20.00 solsidan
21.00 Bäck

Och nu sitter vi och väntar på att pizzan ska levereras till dörren av online pizza..

Nu låter det som vi bara setat inne idag och det har vi inte.. Har faktiskt vart ute och gått och även handlat..

Imorgon börjar det!!!!
Betch 2013, ska köpa gym kort och köra första passet imorgon sen vi hade gym kort sist.. Fan va snygg jag ska bli.. Hehe


Söndag.

Söndag och vintertiden har nu kommit till våra klockor.. Igår var en ro fylld dag med stan, sen tacos och besök av Emma och Erik med alkohol i bilden som ledde till utgång men vart taxi in på stan och taxi hem för ingen orkade gå in även fast vi va uppskrivna på lista.. Så det vart bara två taxi resor..

Men nu är snart kl 11.00 igentligen kanske man ska såga 12.00 och jag har städat och diskat upp allt sen svineriet igår.. :)) idag kan jag lova er att det blir pizza!

Ha en bra dag så hörs vi.. :)


Jabadabadooo

Vet... Har inte bloggar något idag, men har vart på stan, sovit långe, fixat och haft mig så har inte haft tid..

Ikväll eller ja snart kommer Emma och Erik hit, vi ska göra tacos och så blir det alkohol i flaska och på burk.. :)

Igår fick jag en vetekudde av B, ni vet en sån man värmer i micron så den blir jätte varm och skön.. :) bästa jag fått på länge älskar den!!

Vi har iaf bestämt att helgen den 11 när jag fyller år åker vi hemåt oxå, har funderat på fest men vet ej än.. :)

Skål och hoj...


Fransar.

Vad mycket ett par fransar kan göra åt hela utseendet och piggheten, man behöver inte sminka sig mycket för att se piggare ut bara man har fransar.

Jag kör med ett lim och fransar som sitter även när jag tvättar mig och som jag sover med. Som en permanent Frans förlängning. :)

 

 

 


Tips!

Måste måste tipsa om denna underbara product.
Den är från Sverige till och med och jag har köpt den på life tror den finns på alla hälso koster.

Sminket sitter hela dagen med den, och den gör så att huden känns stram men endå inte torr.. Så himla bra och har fått mycket bättre hy nu när jag använder den flitigt.. Fast det beror ju inte bara på producter utan vad man stoppar i sig m.m men en bra lift product nu när man börjar bli gammal.. ;)

Ecolane, perfection.


Fredag.

God morgon.. Nyss vaknat fick börja tidigare och sluta tidigare igår skönt.. Sovit till nyss så har sovit ett par timmar, och det behövde denna kropp, men har världens huvudvärk idag...

Idag blir det där emot inte många knop, var ljust inget som är planerat och ska väl göra dom vanliga sysslorna hemma.. :)

Igår kom första snön här i götet, dock var det inte så mycket Som ni verkar ha fått hemma i Dalarna.. Gud vad jag längtar hem, nog med det..

Denna helg är min och Bs helg, vi har inte vart lediga samtidigt här nere två dagar sen jag inte vet när, så vi har lovat varandra att inte ta på oss arbete om vi får.. :)

Ha en hygglig dag..


Hallåa

I väntan i fika rumet på jobbet på att få börja jobba bjuder jag på en bild då jag är osminkad och inga fransar och o fixad i håret i en toffs.. Varsegod!

Som natt och dag, mina kära kollegor känner inte igen mig utan smink och fransar.. Är väl ingen skönhet om man säger så men bjuder på bilden endå så har ni något att skratt och ha roligt åt.. ;) hehe vad mycket smink kan göra.

Puss å kärlek!


Trött tjej.:

Trött och slut efter dagen, med endel måsten.. Men nu är jag hemma igen och myser i soffan medans jag väntar på att få börja jobba kl 22.00 skönt att få börja så sent.. Och slutar 07.30 sen hem och sova kommer nog sova bättre imorgon än. Idag på morgonen..

Suchi idag.. Älskar det, mums vad gott det är, har dock ont i huvudet idag..

Men har fått se bild på syrrans bebis idag.. Hihi så roligt att få bli moster.. :)

Kram


En trött dam

Vissa dagar kan jag bara inte sova, idag är en sån dag, sovit 3,5 timmar sen jag sluta i morse, och min kropp vill verkligen inte sova mer.. Men det kommer slå tillbaka senare i dag var så säkra, efter att vart vaken 24 timmar varav jobba 13 av dom gör ingen pigg..

Idag ska det fixas lite på stan, sen får jag se vad som händer.. Pizza och spel med alla tror jag det blir.. :)

Kram så långe..


God natt ;)

Nu är jag galet trött efter ett 13 timmars pass.. Men snart får man gå hem och lägga sig i sängen iaf.. Började redan gäspa vi ca 23.45.. Men nu är natten klar iaf..

Nästa helg är det haloween och helgen efter fyller jag 25år.. Fasiken vad gammal jag börjar bli, hinner inte med känner jag,. Hehe

Just ja tv, Gud vilken grym bild det är på den, nästan så man tycker fasiken ska färgerna och allt vara så här skarpt.. Hehe

Hörs när jag vaknar igen.. ;)


Mitt i veckan.

Diskat, tvättar och väntar på att tvn ska komma, hoppas det är två bär gubbar eller att han är stark, för jag ska bära i andra änden av tv kanske eller?!? Ja ja, är några trapper upp, märks väl hur det går.. ;)

Iväg på jobb senare ikväll, segt det kommer bli, då det är ett stationärs jobb.. Men blir iaf pengar.. :)

Förkyld och tjock i halsen som fn är jag oxå, inte alls roligt att vara sjuker, näsan rinner man är täppt och känner sig allmänt seg trött och nere..

Tänkte på det att jag har bestämt mig för att inte ha så långa naglat längre, för slår av dom hela tiden på massa olika sätt, sen har jag klipp mig så har håret i min egen längd nu.. Och har inga lös fransar heller som jag tänkte gå utan ett tag, får se hur länge det varar.. ;)


Framför kameran.

En bild sen i sommar som inte visats än..


Kvällur..

Kvällen är kommen och som vanligt kallt i lägenheten, sitter med massa tända ljus och hoppas på att värmen ska stiga. Hollywood fruar börjar om ca 15 minuter och det har jag sett fram emot att se hela dagen. :)

Har vart ute och gott en bra bit idag samt vart på Clas Ohlson och köpt pärm och saker så nu har jag sorterat in allt i pärmen och känner mig jätte duktig.. :)

Imorgon ska jag jobba ett långt pass 19.30-08.30 på en extra bevakning.. Och då gäller det att lagra upp med godis och tidningar.. ;) hehe

Nej nu tv..


Tisdag

Hemma i Dalarna där familjen bor har mamma och pappa massa blommor i alla fönster, och vi har riktigt stora fönster som inte ens går att putsa själv för dom är så stora och otympliga.. Iaf, jag älskar att ha mycket blommor i fönstren, för det har vi hemma..

Så igår på Ikea fick två blommor hänga med hem.. Och dom är sjukt fina små träd:. Är bara rädd att tråden runt ska sitta för hårt så dom inte kan växa, så får komma på det,

Idag ska jag inte göra något, tagit tillbaka min Facebook för det var några som vart lite upprörda över att jag inte hade kvar den.. Hehe.. ;)

Kram kram.. ;)


En vanlig måndag.

Vart en Philips.. Som levereras hem till oss på onsdag, vågar inte ta den på bussen, man vet ju aldrig vad som kan hända och vilka man möter.

Vart Ikea oxå, var att köpa en matta och blommor.. :) nu har b gjort majs åt mig och jag ligger i soffan och är jätte trött kikar på tv.. Blir nog att spela plump, sen väntar sängen för mig iaf.. :)

Hej hopp


Måndag..

Brödet vart kanon igår.. Och idag eller ja nu är vi påväg för att köpa en ny tv till lägenheten och oss.. ;)

Samsung eller Philips är frågan..? :/

Ja ja, inte tid att skriva mer dags att agera för tv köp.. ;)


Mys..

Hitta en kvist i ett träd.. Som jag tog med hem och la lite fint på bordet.. Himla mysigt..

Nu ska här bakas mat bröd.. :) återkommer om det sen.

Har hittat ett par så snygga skor som jag vill ha, dock finns dom i sågmyra och är inte där nu.. Nästa helg blir det nog en resa till Ullared.. :) trevligt va?!?

Ne bak dags nu!




Söndag.

Hade gjort mig klar för att åka ner på stan och hämta min post som Jessica hade tagit med till jobbet, är på väg till bussen och vad in träffar då.

Jo vi har en rätt lång trappa ner till själva busshåmlsplatsen, och vem tror ni inte går försiktigt för den är av sten med massa blöta löv på jo Fanny Eriksson men tydligen inte vurpar ner för tre trapp steg sätter mig på rumpan är blöt och min nya vita tröja är grön i ärmarna och jag har slagit av tre naglar som jag har jätte ont i nu och skrapat handen, mobilen och hörlurarna.. Åhhhh

Så nu ligger jag här i soffan under en filt och har ont och tycker synd om mig själv.. :/ hatar äkliga blöta höst med massa blöta löv.!! Aj vad ont det gjorde!

Puss


Go kväll.

Efter regn kommer solsken.. Eller nästan iaf, har vart varmt och skönt idag.. Men regnat men vart skönt så man sluppit frysa.. :)

Taco på kvällen och nu avsnitt av mitt favorit program som jag inte kan uttala.. Big Bang teori.. ;) hehe eller planet programet som jag brukar säga.. Hihi ;)

Hösten är kommen..


Lördag..

Nu har jag fått tillsägelse från flera håll att ta tillbaka min Facebook så ska väl överväga med om jag ska göra det eller ej..

Vakna rätt sent idag, halv 1 sover så himla bra med öron proppar i och vaknar inte av något för ens man är pigg och utvilad.. :) men har världens huvudvärk och den blir inte bättre av att jag blir hysterisk på min padda som vägrar få till så att bank id funkar!! *gahh* sånt kan göra mig tokig!!

Just ja jag ska visa er vad jag skapade när jag var hemma sist.. :) mycket nöjd om jag får säga det själv.. ;)

Ja ja nu ska jag ta mig en duch.. Puss och hej..


God morgon!

God morgon alla morgon pigga på denna regniga blöta lördag morgon som jag ska börja med att krypa ner i en varm säng under täcket.. Så skönt det ska bli och det är jag värld efter att ha jobbat 11 timmar.. :)

Har ledig helg så får se vad jag ska hitta på när jag är ledig! Har ju världens huvudvärk dock och mår som en mask i kroppen, så blir väl bara att vila.. :)

(Bild text)
Fick ett sms av Jessica med att hon var på Ikea och jag skulle hjälpa henne att välja..! ;) sååå vilken hade ni valt?!? Högra eller vänstra?!?

Nej, God morgon igen och god natt för mig.. :)) hihi



Hojhoj..

1 timmas rast på jobbet, så skönt och det blir mini pizza som vanligt.. Sen ska jag ut och jobba igen.. Går av 05.00 idag så det ska bli skönt iaf.. :) eftersom jag inte mår toppen.. Sen har jag världens huvudvärk..

Jag måste bara medela att jag älskar skummraker!! Är det bara jag som gör det?!? Helt torsk på dom!! Mums vad gött!!

Ha en god natt.. ;) höra imorgon när jah vaknar!!


Hej hopp

Hösten är kommen eller ja för ett bra tag sen, alla träden har ju tappat alla sina löv snart.. :/ och det regnar och blåser konstant här nere ungefär, tror inte göteborgare vet vad fina höst dagar är... Allt blir så himla gult och rött, verkligen allt iaf gult..

Ligger i sängen och mår piss idag, inte min dag, ont över allt snoret rinner, har världens huvudvärk och är varm.. :/ undra om jag börjar bli sjuk...

Idag gäller det att hålla ut, sista jobbdagen, sen har jag i get mer in planerat.. Humm

Vi har några så G fåglar ovanför oss i denna lägenhet och fy satan va dom sjunger hela tiden blir ju knäckt, och idag borra dom oxå, jag som skulle sova till iaf 13.00 för att orka med natten men inte då.. Grattis natten kommer bli, natten från helvetet.. För att hålla sig vaken alltså.. ;)

Ha det gött


Jaha..

Låt bilderna tala......


Torsdag.

Idag står tvättning på schemat före jobbet.. Och frukost och disk så klart.

Frukost måste man äta eller ja "lunch" innan jobbet, för sen äter inte jag förena 23.00 eller 00.30 beror på om jag jobbar kväll eller natt.. ;)

Just ja, jag har bytt upp mig till en iPhone 5.. :) den är bra tycker jag, lättare och längre.. ;) pappa fick ärva min gamla iPhone.

Så jä*la kalt i denna lägenhet, så inte konstig man blir snorig och känner sig sjuk.. :/

Nu ner till tvätten. Massa ull tröjor att tvätta. :)


Trött

Sliten tjej hemma efter dagens arbete.. Mycket nya saker och det tar på krafterna mer än vad man tror..

Nyss hemkommen och Ligger på sängen i sovrummet och väntar på att bli in kallad i köket av han som lagat mat åt mig.. Mums så gott det ska bli.. Dock har jag världens huvudvärk.. :/

Igår köpte jag en kanin päls till halsduk, tycker det inte är fel att bära päls om man inte föder upp för att göra päls.. För hur tror folk alla våra skinn jackor blir till som alla bär.. Eller köttet vi äter till mat grisar som Mas produceras för att enbart slaktas för att vi ska äta lika med tjurar oxå.. Och inte tala om all dyr kalv kött och sånt folk äter ne.. Så tycker inte det är fel med päls.. Och jag är jätte nöjd med den..

Mat nu sova sen.. ;)


Onsdag

Okej, börjar men fotbollen, Sverige låg under, sen bytte vi ut lite spelare om med ca 2 min klar gjorde vi 4-4 och det var så matchen sluta.. :)

Sitter här i min morgonrock och har nyss vaknat och vet att kl 17.00 börjar jag jobba och kl 23.00 slutar jag, skönt att veta iaf.. :)

Nu tänker slösa, vi går på stan idag för vi har ju enda vart i Orsa ett tag, kan ju ha hänt massor.. Men spara måste säga ifrån denna gång för nu måste det sparas, för han vi hyr av har hämta sin tv så måste nog köpa en sån.., :/ och så var det ju den där semestern när jag fyller 25.. Hummm så nej, spara spara!!


Joho

Fotboll, mat och morgonrock.. Det består min kväll av.. :) fast fotbollen ser jag mellan två fingrar och min padda.. ;) hehe

Gud vad segt det var att åka tåg ner men inga förseningar eller något sånt så det var skönt iaf.. Sj kan sköta sig ibland.. ;)

Planer för att göra andra saker nu ni..ska vi se vad som händer och fötter.. ;)

Puss och kram


Göteborg

Igår var den hemskaste dagen på länge, få lov att ta bort en livs kamrat och se henne i ögonen och få lov att säga att hon måste gå över till andra sidan.. <3

Idag sitter vi på tåget ber till götet igen och jag som skulle göra så mycket igår umgås med vänner, hälsa på och mysa och inget vart det och nu är jag på väg hem till staden med stort G igen..

Han iaf äta pizza med min underbara Vän Adam och gurra... :)
Är snart nere iaf skönt att va nere i tid.. Jag ska vattna murgrönorna, det ska köpas mat och hämta tvn.. Då våran trevliga hyresvärd har vart och plockat med sig tv hem till sin nya lya.. Surt så nu måste man köpa en ny tv oxå.. Och dom pengarna tänkte jag lägga på en utlands resa.. :/

Jaoo jaoo.. Ha de gött..

Puss å kram


In heaven

Våran älskade Ajla lämnade oss idag efter 15år tillsammans!! Jag var 10år när vi fick henne som 11veckors valp..

Nu är ljusen tända och kort står på bordet med våran vackra vapen bärare!! Tack för din underbara tid hos oss!! <3


Tårar..

Vår 15 åriga hund är dålig..

Hörs..


Orsa..

Hemma i Orsa igen efter en kräftis i Falun.. Var trevligt med många från b släkt.. Hemma i tid idag så det var ju skönt så inte dagen bara försvinner..

Tänkte skiva ett inlägg om mediumet senare... Orkar inte nu.

Micke har fixat till min blogg så nu ser det lite bra ut igen och inte som jag vet inte vad, tack Micke.. :))

Sitter just nu vid elden och bara värmer mig.. Brrrr så kallt det är.. :/ gillar inte hösten det enda som är bra med hösten är att man får tända ljus inomhus i mörka kvällar.. :)


Oj oj..,

Idag om bara nån timma ska jag iväg till mediumet, ska bli så spännande.. :) undra vad han kommer berätta.. Uppdatering kommer på söndag, för Sen bär det av till Falun på kräft kalas.. :) tills söndag sen hem till Orsa igen för tillbaka till götet drar vi inte för ens på tisdag.. :)

Ja, nu får ni ha det bra så hörs vi på söndag.. Om jag inte uppdaterar via mobilen.. ;)


Pussa <3


Bloggen!!

Micke häll!! Detta är till dig! Jag behöver ny blogg utseende som du måste fixa!!!

Så här kan det inte se ut, skynda fort!! :)


Shopping!

Shoppat en tröja och ett par skor jag har kikat på så länge i märket vagabond..

Vart en underbart mysig dag med syrrorna!! :)

Kärlek från mig!


Dalarna!!

Hemma i Dalarna som ni fattat..

När jag kom hem 04.00 på natten till torsdag så möttes jag av en jätte fin sak som syrran hade gjort.!!! Och att hon hade städat mitt rum.. :))

Igår var det bara att mysa runt och idag är vi alla syskon lediga Såå vi ska åka till sågmyra och kika lite och en vända till Falun alla syskon och Olle.: :))

Hörs sen..


Otäcka bilder..

Hemma i Dalarna!!

och här ska ni få se bilder vad som hände min kära nagel som jag fick lov att rycka av, för det gjorde ont varje gång jag tog i något:: :/ så jag röck bort den både skin och nagel försvann!! Och fy fan var ont det gjorde!! Aj aj aj!! Så nu är det jätte öm hud framme så jag har plåster på den och kortyson kräm då den varade..

Men nu är dom fina!!


Dream

Sista natten att jobba nu innan vi drar hem till Dalarna, imorgon kl 17.00 går bilen upp mot familj och vänner!! <3

Som jag längtar.. Idag måste jag packa nu innan jobbet idag, för imorgon blir det sova, sen iväg och göra nya naglar.. Sen drar vi hemåt..

Fy fysiken vilken migrän jag hade imorse, och ont i halsen och förkyld är jag men bara en natt kvar nu.. Go go..

Ska bli såååååå mysigt och skönt att komma hem, jag längtar verkligen hem, önska jag Bode närmare sååå man kunde åka hem oftare.. På helgerna om man var ledig.. Saknar ju familjen vännerna och mina underbara djur, gudbarn!! <3 kärlek!! Här nere har jag bara B.. Dock inte så bara men ni fattar!!

Kyssar




Dag dag

Vart en jätte bra dag men sluta med att jag är på världens dåligaste humör och ligger på sängen och är puppig!!!

Spelat Bingolotto- vann inget..!! Skit spel!

Köpte fel bh storlek idag jätte förbannad och hon i kassan sa -ska jag fixa en ny pris lapp åt dig så du kan lämna igen den om det är fel.. -Nej jag har redan en sån i annan färg så behövs inte svarar jag.. Fuck!!!!! + att jag hade kola papper i påsen som råka kletas på den!!!!

Världens oturs dag.. Ont i fötterna flöt jag tog mina hög klackade som gör ont att gå i och det vet jag om enda så skulle jag vrångt ha dom och skinn jackan så jag frös som en gris!!

Ne... dags att sova snart, så ska man jobba imorgon och jag har ingen lust att jobba om jag ska va helt ärlig!!!

Men annars börja dagen bra iaf!!


Mys

Mys middag eller kvälls vad ni nu vill kalla det, räk mackor och mys mys..

Vill ni vara med?!? Sen blir det godis och mumsa framför tv..

Bästa Jessica ringde oxå nyss och torsdag är bokad på delecalia med tjejerna.. Så mysigt det ska bli!!! Bubbla och bara unna oss kvalitets tid.. :)


Lördag!!

Jobbat idag, och ligger just nu och tar igen mig på sängen för att jag var duktig och handla innan jag gick hem... Men jag gick "vilse" fel väg till bussen som vart värdens omväg som jag trodde skulle bli en genväg men såg fel hus och fick lov att gå runt... Sååååå tungt och drygt..

Duscha snart sen äta räk macka ikväll och dricka whisky, lite lyx i vardagen.. :))

Nästa lördag kl 12.00 ska jag till ett medium, ska bli väldigt intressant, återkommer om det.. :) mamma och syrran har vart där förut och allt som han säger har hänt.. Tex att min syrra hade något med magen vet ni vad det var.. Hon är nu gravid.. :)) hihi


Pussas


Hon måste

Hon måste....

Hon måste sova..

Hon måste sova nu..

Upp upp upp...

jobba imorgon..

Ledigt... Ledigt länge..

Måndag....jobb

God natt


God morgon.

Står här väntandes på buss 60 som ska ta mig hem till min underbara säng och få gosa ner mig bredvid B och få sova, idag var en tung natt var så himla trött.. Men natten har gått bra iaf.. :)

Imorgon ska jag jobba men ett annorlunda pass 16-20.. Och inte rondering utan stationär.. :) ska bli kul faktiskt..

Nej nu ska jag strax hoppa av bussen och göra mig iordning för att sova..

Jag undrar för övrigt hur vissa personer tänker och hur man kan va så jävla egoistisk som vissa är och ska man va snäll tillbaka endå?!?

Puss och kärlek


Torsdag.

Sovit till halv 1 och sen gått runt i morgon rock och inte gjort ett skit rent ut sagt.. :/ duschat Ifs..

Jobba idag och se glad ut.. Segt som fn då jag är trött, men hinner nog piggna till igen.. :)

Älska mina ny inköpta mur grönor.. Dom är gudomligt långa och jag bara älskar dom!!!! :))

Igår slog jag av en nagel på en port jävel jag skulle låsa, fyyyyyyy fan vad det gjorde ont och rann blod gjorde det oxå, hände massa annat på passet igår oxå med brandkåren som kom m.m kul kul och spännande.. :)

Puss å kram


Jobb jobb jobb..

Jaoo, snart dags för dagens jobb 18.00-06.00.. Och imorgon enda tills på lördag.. ;) det blir då pengar iaf och dom behövs.. :))

Jag borde diska men orkar inte och ont i magen har jag och är tröttter, men 2 nätter som gäller sen två dag, ledig söndag sen två nätter sen åker jag till DALARNA iaf.. På lite mini semester tycker jag är hem mycket men längtar hem så mycket..

Fyller år om ca 1 månad oxå, funderar på en resa till typ England eller Barcelona och bara mysa runt.. :)) få komma bort lite.. :)


Puss å kram


Galet kul.

Idag har jag handlat inredning till lägenheten för hela slanten.. Gud vad fint det blir hemma nu.. :) hihi

Kul att ha lediga dagar.. :))

Nu ska jag göra potatis och köttfärs limpa med sås.. Mums vad gott det ska bli.. :) kram


Tisdag.

Ledig idag oxå.. :)) tvättar säng kläder och jobb kläder idag, behövs det med..

Frukost: skum raket och kakor..

Igår var vi på Frölunda torg och kika runt lite samt köpte online pizza och bakade tårta..

Ingen bra dag idag.. Ska tvätta sen ska jag duscha och dra in på stan och deppa runt lite i min ensamhet.. :/

Ha det..


Ledig!!

Idag har man bara vaknat och bara myst runt.. Strax är det stan som gäller.. :)

Nu ska ni få se denna skönhet jag köpte som jag lovade att visa er på måndagen, och jag är så nöjd och glad, den är så jävulskt snygg!!!

Ha en god dag!!

Saknar mina underbara vänner och familj!! <3 ni betyder allt ska ni vet!!


Lunch

Då har man lunch som alla andra nätter äter jag en mini pizza på min Lunch rast, kollar på tv och pratar med kollegorna..

Imorgon är jag Ledig och det är planerat massa kul jag och b ska göra, gå på stan, äta glass på glass café och kolla film samt köpa online pizza detta kallar jag kvalité!!

Just nu är jag jätte trött men snart bara 5 timmar kvar tills jag slutar.. :)) skönt

Puss å god natt


RSS 2.0