Mitt 2013

Detta året som gått i lite bilder då!


Blev moster till världens finaste kille!! <3 riktig lycka!!!!


Dubai med älsk.



Mosters bröllop!


Köpte fler bebisar. <3



Börja träna stenhårt.. Med stora mål!!!


Thailand med älsk och hans familj.



Förlovat mig!!! <3 


Helt underbart år! Med många motgångar! 

Det jag vill med 2014:
~ Träna mer, bli mer musklad.
~ ställa ut mina marsvin och tävla.
~ åka till Dalarna mer!
~ bättre kontakt med mina vänner som jag älskar!
~ äta mindre godis och kött.
~ spara mer pengar.
~ resa.
Ja, några av sakerna.. 

Ha ett stort kollektiv på en herrgård här nere med min och bs familj.. <3 (dröm) 


Glöm aldrig att berömma varandra och säga att ni saknar och älskar varandra!!! <3

Morgon!

Kl är nu 08.10 och jag har vart vaken sen 06.. Börjar jobba 17.30-03.30 idag.. Ångest då jag inte sovit något.. Men ska nog gå bra.. :))

Idag ska jag göra ny pressad äppeljuices.. (Jävla jobbigt ord att stava) till frukost.. Sen sega, göra det man ska och dra och träna.. Inte bestämt mig vad jag ska köra.. Måste kolla i karlenden.. 

Sen jobba, idag och imorgon på nyår.. 

Vi kör några Thailand bilder... :)







Jett lagg!

Söndag.. Jett lagg och pigg som ett as på morgonen och trött på em/kvällern.. Byta dyngs ryttm till natt går inte så bra.. Jobb imorgon och nyår.. 

Köpt mig eller ja fick av tomten en boomerang jacka och en mk väska.. :)) 

Fått en juice maskin oxå.. Så har gjort apelsin juice.. :) 

Saknar familjen hemma, men om 2 helger är man hemma.. Alla klappar fixade.. ;) 

Jag längtar tillbaka till värmen!!! 








 

Sista sol dagen vid havet!

God morgon och jul på er! Dan före dopparedagen... Kl är 08.00 på morgonen här och ska strax gå upp, äta frukost och ligga sista dagen i solstolen.. För imorgon flyger vi till bankok och ska bo där några par nätter.. Innan vi ska hem till Sverige!

Igår åt vi på en skit dålig resturang.. Sagt som gjort sluta med mag ont idag.. 




Igår var drinkarnas dag! :)) 


Snorkling!

Hej hopp!

Här har vi det varmt och kanon skönt..

Idag har vi vart till koh rok på snorkling tur och sett massa vackra fiskar som vi fottat.. Stått 2 meter från lösa varaner.. Och badat och solat!! Sååå underbart! 

Lite bilder på det.. :)










Pussss

Thaiiii

På stranden idag.. Igår var vi på ett shopping ställe typ marknad.. Imorgon blir det pih pih öarna.. :)) sol och bad..

Solnedgången här är en klass för sig, cider och öl vid stranden på en stock!

Cocos nöt ur en riktig nöt ny öppnad.. Mums!! 

Bilder på det.. ;) god natt













 

Semester..

Idag var det as mycket maneter i vattnat och flera som spolades upp på stranden.. Så vart poolen lite på slutet... 

Idag har jag dock fått färg.. Blivit små röd här och där så det svider.. :/ 

Köpt snorklings tur som vi ska åka på söndag.. Och pih pih öarna på onsdag.. :)

Vi har det varmt och skönt hör nere iaf.. Och på tisdag nästa vecka flyger vi till Bangkok och bor där.. :)


Några kort..








Thai

Vi har det helt underbart här nere!! Sol varje dag hittills stranden mellan 10-16 typ.. Plockat jätte mycket fina snäcker då jag jämt gör det och har dem som prydnad hemma! 

Maten är underbar, det är sjukt billigt att leva här då inget kostar.. Vi unnar oss massage och mat och alkohol.. Bland annat!  <3 lov it.. 

Vi har förlovat oss eller B har friat till mig, någon som verkligen vill vara med mig tror jag!! <3 

Och nu lite bilder.. 









Flyg!

Då sitter vi på flyget. Påväg till Thailand får lov att vänta in 30 min för att det är dimma.. Men snart så..

Byte i Finland sen byte i bankbok till koh lanta, sammanlagt ska det ta 18 timmar.. Så.. Ingen blogg på ett tag iaf.. 








01 dag före avresa!

Jaha.. Packad och klar.. Imorgon kl 11.00 går taxin till flyget och ca 13.00 lyfter vi från Landvetter ---> destination Thailand! I 17 dagar.. Hemma igen 27 dec.. Firar nyår på jobbet.. Sen blir det hem till Dalarna en vända oxå..

Kommer uppdatera bloggen dock inte varje dag kanske.. Får se.. :) 

Idag har vi lämnat marsvinen. Hämtat nya badkläderna, städat, tvättat, tränat och packat! Nu glor vi på tv.. Och iaf jag börjar få lite rese feber.. ;) 

Skaypa med mamma och syrran, så det funkar inför resan.. :) 

Mamma, tänker på dig!! Du är så duktig! Älskar dig!!! 

Wihhhhh!!





2 advent

Jobbnatt 3/3, semester 3 dagar med idag.

Imorgon och på tisdag ska det fixas massor till resan, solskyddsfaktor ska köpas, städas, packa, lämna marsvinen, tvätta m.m 

Igår var vi och åt "julmat" med bs pappa och systrar innan vi nu åker till Thailand.. :) 

Har jag berättat att jag köpt ett vatten tätt kamerahus till digital kameran?! :) det har jag iaf gjort..

Idag axlar på gymet ett bra pass och ryggen gör inte så ont längre.. Tagit det lite små lungt med den denna vecka.. 4 dagar träning bara denna vecka, det jag ligger på minst.. I Thailand ska vi träna 2 gånger per vecka iaf.. ;) 

Sen efter Thailand ska både jag och b bulka och bli större.. :)) 




Klara färdiga kör!!!

Storm storm ja igår iaf.. ;) fast var inne hela dagen iaf.. :)) idag jobb dag 1/3 sen sol och bad om 5 dagar.. :) 

Köpt ett vatten tätt kamera hus till digital kameran så här ska tas snygga bilder i utlandet.. Kell och kompany för 199kr.. Ja jag pröva det innan så det är tätt.. ;) 

Ont så in åt helvete i ryggen så vart lungt på gymmet med lite lättare vikter.. Körde iaf armar..

Vi har fått lite snö här nere iaf!!

Älskar Med min familj!!!

Pröva för övrigt yoghurt glass för första gången igår.. Var helt ok.. 






Julbord

Ta vara på varandra, älska varandra och uppskatta varandra imorgon är en annan dag och du vet inte vad! 

Idag julbord med jobbet samt fixat till matsvinen inför resan. (Gick dock hem från julbordet tidigt ca 22..) men mycket i huvudet så det var skönt.. 

imorgon ska vi växla pengar köpa solskydds faktor och träna..  
Jobbar hela kommande helgen, sen har vi två lediga dagar mån, tis och flyger på ons.. 

Fixat nya glitter naglar oxå igår, dock ingen bild på dom, kanske syns på bilderna från julbordet.. :) 






1 advent!

Stor städat idag, varenda hörn är rent, marsvins buren städad, toan skurad och allt luktar gott!

Bakat Lusse-katter och tänt första ljuset, drukigt glögg och ätit pepparkakor, detta är våran dag! 

Nu blir det film, och mys sen sova och sova länge imorgon för att sedan jobba 1/5 nätter kvar tills resan! Och allt som allt 10 dagar kvar tills vi flyger!

På onsdag är det julbord! :) 








RSS 2.0