Juni start..

Mycket som händer och fötter i livet just nu.. har bötjat jobba extra på ett ålderdoms i Mora och är kvar som frsör i Leksand fast på halvtid, så blir några dagar i veckan lite olika.. in skolning på nya jobbet idag och imorgon, gått bra tycker jag..

Älskar mitt underbara frisör yrke, kan man trivas bättre ne jag tror inte det.. ett underbart och kreativt yrke.. vi har fått in endel nya producter på salongen som är riktigt bra faktiskt.. (www.studiomics.se)

Sen måste ni bara få höra..Jag är jätte kär i den där underbara B jag har vid min sida, finare människa får man ju leta efter, kan man bli mer kär än vad jag är nu, det tror jag inte.. <3

Idag är där emot världens regningaste och tråkigaste dag, fasiken bara grått ute och man blir inte direkt glad av att titta ut genom fönstret.. men men det ska vara hit och dit väder nu ett tag tydligen så får vi hoppas på bättre väder snart, behöver bli lite brun och fin min kropp skriker JAG BEHÖVER FÄRG!!

Innan jag slutar skriva för idag ska ni få se en fin bild som ryan, marika och jag har gjort, dock inte den som är med i denna månadens nummer av nolltvå men i samma serie iaf.. hoppas ni gillar den, för det gör jag.. =)



Pussar & Kramar


RSS 2.0