Bilder!

Nu försöker jag igen.. Blivit avbruten så inte hunnit skriva något inlägg än..

Midsommar i Dalarna var underbar, dock lyckades jag inte ta mycket bilder denna gång.. Men kör ett bild spel iaf.. 















I helgen har vi fiskat både i havet och i sjön, samt dragit upp två laxar, eller var min b som gjorde det, så idag blir det lax till mat.. Binder på det kommer här!!










Boooom

Imorgon smäller det!! Eller ja vi åker till Dalarna 1v!! :)) 

Håller på att lära upp mig på mitt nya jobb, går upp 04.20 är hemma 19.00 06.00-18.00 är arbetstiderna.. Sovit 4-5 timmar två dagar i rad nu!! Sååå trött, men imorgon ska vi sova ut innan vi åker uppåt! :)

Var och åt brunch i helgen på heden en americamsk! Var jätte gott och vart sååååå mätt! :) 

Sen uträttat ärenden, mysigt och solat..

Och igår eller ja ca 6-7 timmar sen var jag ute på Victoria och åt med massa kollegor och hade trevligt vart en tidig kväll för mig 21.30 då jag börja tidigt! :))

Kommer bli en lång dag med räknande timmar till ledigt! 












Glasssigtt!!!!!

Idag har vi solat och vart och handlat lite saker.. :)) ett varsit par rayban som var på rea hos synsam.. :) marsvinen fick vara med och sola oxå!!

Ikväll ska vi ut och studera månen i älsklingens teleskop! :) 

Nu är det 3 hela dagar kvar tills vi är i Orsa!!! Det är ren lycka kan jag lova er!!!

Just ja, idag spräckte jag skärmen på mobilen, tur jag får byta om 1-2 mån.. :) jag som var så kaxig igår och sa att jag aldrig fått en spricka i den!!! Haha 








Glasssssigt!!!! ;)

Dagarna räknas ner!

Blogga blogga..

Vart på landet två dagar alltså 1 natt.. För jobbade igår ledig idag och jobbar tors, fre 06-18.. Nya tag och nya steg! 

Så skönt just nu är det ljust hela nätterna när man jobbar.. 

Ahh landet.. Vart där och solat, myst och hjälpt till det är bs mammas land.. Så var marsvinen med och siggan.. Hon var helt exalterad av marsvinen och stod vid dom 24/7.. Haha

Ja idag är det 1v kvar tills vi sitter i bilen på väg hem till Dalarna.. Så roligt det ska bli!!! :)) längtar verkligen.. :) 

Lite bilder på det!! Hjärtat i slutet är våran skickliga trädgårdsmästare här där vi bor.. Han gör alla buskar till olika.. :))) 












Nationaldagen

Nationaldagen idag.. Innebär röd dag ledighet eller jobb, jobb för min del! Så blir inget firande men där emot ska man väl vara glad för att vi bor i ett bra land endå.. :)

För övrigt har jag ledigt av världens huvudvärk migrän igår igen och sov nästan hela dagen kändes det som, det enda vi gjorde var att åka och köpa ett vitrin skåp och ha glas i.. Och handla för kylskåpet skrek "fyll upp mig" 

Nästa vecka är det 1v kvar till midsommar och Dalarna!!!!!<3 som jag längtar!!! 

Tiden går sååååå fort! 




Aj aj aj

Började igår efter träningen.. Baaaaam migrän! :/ sen har det fortsatt idag tills ungefär Mitt på dagen.. Gick över milen med bs syster och börja få ont i magen mot slutet och baaam igen.. As ont och legat.. Det enda jag gjort idag är att gått över milen och haft så jävulsk ont så har bara legat.. Ovh har det än.. 

Nu blir det att försöka sova och jobba imorgon.. God natt!!





Kent fest!

Tänkte göra ett inlägg från Kent konserten idag i bilder! Titta och le! :))






















Mysigt!

Igår var det jobb för min del, men idag har det vart ledig dag för både mig och b.. :) 

Jag har färgat håret.. Vart sådär.. Inte hel nöjd om man säger så men men får låta håret vila någon dag nu.. Och se hur det blir.. :)

Idag har vi vart och ätigt på en resturang vid havet.. Vid långedrag. :) så jävla gott! Älsklingen bokade bord igår och överraskade mig... :)) 

Just ja, vi har beställt en resa till Rom i slutet av juli.. En weekend på 4 dagar. :) ska bli roligt! 

Imorgon Kent konsert och Tove lo som jag ser framemot! :)) 









RSS 2.0