Söndag....

Ibland händer saker man funderar på och håller käften om.. Sen säger man det och så tänker man.. Varför sa jag det?!? 
 
A ja skit samma.. Huvudsaken man mår bra.. :)) 
 
igår var det vin och tapas bricka och chill sen Magnus och Magnus för att kika på folk.. :) och idag jobb, var en jätte bra kväll igår!!
 
 
nu dags att dra sig till jobbet för träning, mat och jobb.. hej hopp, vi hörs!!
 
 
 
 

Idag

Idag har jag insett att jag ska börja eller igår utav att pratat med två olika personer att skaffa mig mer själv känsla och tycka om mig själv som person.. och det ska jag nu börja med!! Samt finns det saker man ska tänka på och inte bara tråna om det är något att ha kommer det själv och inser!! Har jag insett.. :) så glad över mitt beslut och känner mig sååå lättad!
 
ikväll blir en bra kväll det kan jag lova.. Sen kör vi jobb imorgon och framåt..  har så många planer och saker jag ska göra den kommande månaden och är såååå lyrisk över detta! :)
 
 
ha en underbar dag.. <3
 
 

Jun. 28, 2013

Nu är klockan sent och regnet börjar falla..kom nyss in från en lång behövlig promenad.. Mycket som snurrar i mitt huvud och hjärta..

Idag har jag tränat och tagit det lugnt... Tagit på mig jobb på söndag.. Extra pengar = bra pengar.. :))

Tror jag ska rosta mig en macka, sen krypa ner i sängen för att se vad morgondagen har att erbjuda mig!


Jun. 27, 2013

Idag är ingen vanlig dag för det är syster idas födelsedag!!! hurra hurra hurra på 22 årsdagen!! <3 älskar dig underbara syster!

och då var man i Göteborg igen.. Skönt men en då inte på något konstigt sätt..

Nog mest för att mitt hjärta är förtvivlat!! Och vill så mycket...

Vart och fikat med Kim idag och sen vart ut och käkat middag..

Så nu ligger jag bara i soffan och segar..


Jun. 25, 2013

Yes..inget planerat idag som alla andra dagar utan kan bara ligga och steka i det underbara vädret..

Imorgon bär det av till götet igen..


Jun. 24, 2013

Idag ska det firas födelsedags barn så kallade lilla syster som fyller år den 27e...

på onsdag åker jag hem till Göteborg igen.. För har lite saker att fixa med där nere..


Jun. 23, 2013

Har köpt en ny liten bebis.. Då jag fick lov att ta bort mitt andra marsvin då hon vart sjuk...

Sen har jag gått och gjort en märkning på kroppen min... Super nöjd iaf...


Jun. 22, 2013

Lite som hänt..förlåt för dålig uppdate men ska bli bättre nu..

Haft en underbar midsommar med nära och kära.. Och det är sååå skönt att vara hemma.. Mysa med familj, vänner och djur..


Jun. 04, 2013

Vet ni vad jag hatar!!! Folk som ska kommentera, bry sig och lägga sig i när dom inte ens känner en.. Det gör mig väldigt äcklad faktiskt.. Avskyr det!! Låt andra människor vara!!

Ja ja nog om det.. Fixat nya naglar, och är lite snorig.. Så det är mindre kul..

Ska tatuera mig när jag åker hem till Dalarna är min plan, har hittat motivet jag vill ha och syrran ska få hjälpa till att fixa till det utan att hon vet om det än.. Haha




Jun. 02, 2013

Såååå skönt att vara ledig!!! I love it!

Shoppat och shoppat imorgon anländer 3 nya klänningar om 1-2 veckor anländer 2 par nya skor.. Har köpt 1 kjol igår, en klänning idag, och en väst.. Så snyggt.. Måste få shoppa lite.. Just ja, jag har färgat håret och fasiken va bara det vart.. Toppen nöjd över mitt arbete.. ;) .

Har fixat åt marsvinen idag.. Lilla Mimmi är på bättrings vägen känns det som men hon är fortfarande sjuk..

Imorgon är det nya naglar som gäller.... Samt fixa lite här hemma..

Om två veckor är det hem till Dalarna som gäller, som jag längtar! Som jag vill hem..!!! <3 kärlek!

Ha en bra kväll!!




RSS 2.0