Helg dag, lördag

Igår var det ett rygg pass som stod på skemat efter en ovanlig jobbdag.. :))

Idag vakna jag dess värre upp förkyld, men hoppas det lägger sig till inatt, för kl 00.00 när jag slutar ska jag träna.. (Man får inte träna med ont i halsen dock) blir ett arm och mag pass inatt.. Och på söndag har jag vilo dag! Dock inte från jobbet.. 

Inte en godis bit igår.. Idag ska gå minst lika bra.

Förresten akvariumet, ja börja jag inte montera det igår och skulle sätta igång det, allt klart sand på fylld m.m då finns inte alla delar till pump helvetet!!!! Vad i hela helvetet vad sur jag blev! Så det är inte klart för fiskar imorgon iaf.. :/ *surt* 

Sminka sig sen till jobbet! Ha det gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0