Mar. 27, 2013

Klippt Danne, ätit suchi, shoppat, myst med Kim och tränat.. Det har min dag bestått av.. Nöjd med dagen faktiskt och nu snart ska jag lägga mig..

Sägs att det är full måne idag, stämmer det.? Vilket som brukar folk ha svårt att sova då.

Jag har dock inte packat än och far till Dalarna imorgon.. Inte bra eller ärch, hinner det imorgon, jag ser fram emot resan hem något otroligt!!! Gud vad jag längtar efter alla!!! <3

Jag är förvirrad lite saker tynger mitt lilla hjärta och jag vet inte hur jag ska lösa allt. Som jag funderar och tänker på..

À ja nu ska jag sova! Natt


Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Söt hund :)

2013-04-05 @ 14:05:41
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0