Att vara beroende..

Är fruktansvärt jobbigt och det är jag av näs spray..

På kvällen kl 19.00 måste jag ta för jag blir så täppt sen tar jag innan jag går och lägger mig ca 12.00, 01.00 där någon gång sen tro det eller ej men VARJE natt vaknar jag av att jag är så täppt att jag får panik och måste ta näs spray..

Detta går ju fasiken inte att bli av med, jag är så täppt att jag har jobbigt att Andas och får panik av det.. Och alla säger du måste sluta med det där det är inte bra ne vet väl jag oxå för fn!! Men hur i helvetet ska man komma ur det..

Om jag ska ut och festa måste jag ha den med för annars får jag panik och hela kvällen är förstörd för jag inte har min näs spray.. :/ som tur säljer ju makar och sånt det så det är ju lätt att få tag på iaf.: :)


Kommentarer
Postat av: Hanan

Du är beroende :-)

2012-11-29 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0