Torsdag

Snörvel Snörvel.. Och nysningar..Ska tvätta klockan 12.00, skönt att få lite rent, dock hade jag inte så mycket som var smutsigt men endå.. ;)

Lika fint väder idag så blir att steka i solen idag med.. :)) jag har ju önskat att det inte ska blåsa så det får inte göra det..

Idag ska jag och B på stan och köpa ett varsitt par snikens och solbriller tror jag.. Iaf skorna.. Sen kanske på bio, för gick någon bra som han ville se som alla sa att var bra.. Men jag med mitt fisk pinne huvud minns ej va den heter.. ;)

Ha de gött och på återseende... ;)


Saknar dig min underbara prins, när jag kommer hem ska vi mysa under filten som på bilden.. <3


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Fredag den 18:e Juli pratat du om? :) Eller minns jag fel då? :)

2012-05-03 @ 14:40:25
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0