Tisdag...

Idag är det sol.. Men blåser så jag håller mig till ballen och solar där..

Idag fick jag ett väldigt trevlig samtal.. Ska in ock skriva anställnings papper och prova ut kläder m.m på torsdag nästa vecka och på måndag där på den 14e börjar utbildningen... Jihoo.. Kompis det går bra nu.. ;)

Ni får veta när jag skriver papper vad det är.. Så allt går i lås så jag inte säger något tidigare.. ;)

Snart kommer B hem och vi ska iväg och äta och troligen gå på fotboll på Ullevi i det strålande vädret.. Kan det bli bättre en sån fin dag..

Tänkte på dig Jessica...... <3


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vet du något datum än? :)

2012-05-02 @ 19:31:05
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0