Själv försvar..

Gahhh dam.. Jag är helt jävla fuking död!! Och ja man får skriva så efter denna dag, fy fan säger jag en gång till, själv försvar, med grepp och fasthållning.. Jag har ont i hela kroppen, har även träna handfängsel och batong idag.: helt jävla slut.. Så här trött och ont i kroppen har jag inte haft sen jag voltade med bilen... Jag ska lägga mig vid kl 9-10 idag orkar inte vara vaken en sekund till.. :/

Imorgon har vi teori om man kommer upp ur sängen vill säga.. ;) skämtosido närvarande plikt på varje lektion annars får man inte skriva slut provet på nästa fredag..

Ja blir inte så mycket mer än denna text idag, måste plugga igenom ett kapitel tills imorgon oxå, har bara 3 sidor kvar.. Men har igentligen inte någon ork för det värker över allt.. :/

Puss å kram från mig till er..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0