Väktare..

Jag vet inte, men folk ler litte smått eroniskt när jag säger att jag är väktare.. och jag vet inte vad dom tror en väktare gör igentligen.. jag ska då fasiken inte brotta ner brottslingar på marken, det har vi polisen till med massa vapen och utsustning.. en väktare ska göra samhället säkrare..
så man behöver inte vara en biff och man behöver inte vara stor.. jag på mina 48kg är väktare och funkar alldeles utmärkt.. ;) ville bara kommentera det.. storleken spelar ingen roll bara man har en hjärna och kan prata för sig brukar man kunna lösa det mesta.. =)
nog om det..
så skönt att vara ledig.. solen skiner ute har den ifs gjort sen det var varmt och soligt över hela landet.. dock blåser det så det är inte skönt att sola om man säger så... men har iaf tvättat och duchat sånt behöver man göra ibland.. ;)
annars så får ni ha en underbart dag... har inte heller orkat fota mina linnen så ringde syrran och fråga vad jag hade för stolek på fötterna och hon hade hitta ett par så snygga skor som hon visste jag ville ha.. man kan inte mer än älska sina systrar..!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0