Tisdag

Idag är det Tisdag.. en dag då jag tvättar, städar och ska göra mig klar lite mer mitt på dagen och sen åka in till stan för att köpa en pressent åt B som fyller år på torsdag..
 
Har iaf landat i Götet igen, önska man hade fler dagar hemma, han bara träffa B familj och min familj över midsommar.. inga vänner alls.. åhh var tar tiden vägen och när ska man hinna träffa alla? i ett annat liv eller för detta verkar inte funka iaf.. =/  a ja skit smma.. =(
 
Ikväll blir det även ut och äta på resturang som det ser ut nu iaf.. för jobbar hela veckan så idag är enda dagen jag är ledig..
 
Vill tipsa om en olja som är jätte bra som jag har i ansiktet morgon och kväll det är nämligen Bio-Oil, som finns att köpa på apoteket.. jag har inte använt den så många dagar men tycker sånna här små blemor och porer blir mindre.. eller oxå så ibillar jag mig bara för jag börjat med den.. ska även vara jätte bra på ärr och oldrande hud..
 
 
Ha en underbar Tisdag så hörs vi.. är lite mycket i mitt huvud nu... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0