Söndag..

Igår var bara en lugn dag med räck macka och fotboll som sagt.. Men nu ska jag berätta en sak som hände på pizza hat som vi käkade på..

Jag och B kommer in.. Servitrisen visar oss till ett bord och vi beställer in mat.. Maten kommer och vi äter.. Sen så ber vi om att få betala och då hände det.. Servitrisen en manlig sådan vänder sig mot mig och säger jaha, så pappa betalar idag.. Jag gapade stort och stirrade på han och frågade va? Då stack han fort med kortet.. Och dom bredvid bordet oxå ett par skrattade och jag och Björn trode inte våra ögon och öron.. Sen kom han och la kortet och kvittot på bordet och sa Inge mer utan gick bara.. Va fan!!! Jag är 24 och B är 25.. Kalla B min pappa ne jag vet inte jag! Och det var inget skämt ni vet man kan skämta och säga pappa betalar.. Men det va inte ens ett sånt skämt det som var det hemska.. Då undrar jag, är det fler som ser på oss så?? :/

Idag har vi inte gjort något, har köpt bingolotter så vi ska spela det ikväll.. Men vädret här är piss så lika bra att hålla sig inne..

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0