onsdag...

jag åker till Dalarna imorgon... och är besviken på att inte mobil appen funkar för jag bloggar mycket där ifårn.. och jag mobil bloggar väldigt mycket tyvärr, vet att många inte gillar det.. men orkar aldrig lägga in bilder på datorn.. sätta mig här och skiva, även fast jag borde vara bättre på det..
 
Har legat döds sjuk i 2-3 dagar nu.. men idag är jag piggare och ska iväg och jobba kl 17.00.. jag trivs verkligen med mitt jobb som väktare... =)
 
Imorgon åker jag ju till Dalarna för att röndka mig imorgon och sen fira midsommar med familjen...
 
Idag fyller världens bästa mamma år.. min mamma blir 55år.. grattis på din dag älskade mamma...!!
 
Helgen som var har jag inte gjort något B var i hedemora och firade en polare och jag va ensam här nere och jobbade och sov typ.. det jag har gjort i helgen.. jobb, jobb, jobba...
 
Ne gud vad jag längtar hem. gör verkligen det, och det ska bli sååååå himla skönt att få komma hem, mysa med djuren, träffa vännerna och min underbara familj....
 
Kärlek till er alla <3 från lilla mig.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0