Måndag..

Idag är en sån här dålig måndag.. det är fult väder, man är trött och vill inte alls kliva upp ut sängen, magen gör ont och man ska och jobba...
Inatt vaknade jag med att jag inte kunde andas för det satt något i bröstet och jag fick hosta och hosta och dricka vatten och det släppte men då kom det upp mag grejs som jag råka svälja *ops* min mage har vart konstig i några dagar nu, den funkar helt enkelt inte som den ska.. *suckar* så himla drygt.. har ju vart bra ett tag nu sen den kronglade sist iaf 1-2 veckor.. drygt när man inte får behålla maten eller vågar äta något för att man får kramp eller nå annat.. ;) vad är det för fel?? =/
Jag längtar iaf till midsommar.. vi åker hem till Dalarna och så som jag längtar kan man nog inte längta hem... galet mysigt och härligt det ska bli att komma hem, tors-sön men måste hem rätt tidigt på söndag för börjar jobba 18.00-06.00 tror jag det var.. får shemat på det nya idag..
Nu är det bara att vänta in mötet på jobbet sen ut och jobba.. jihooo detta går bra... go girl go..
<3 pussen å kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0