Lördag

Inatt har jag sovit jätte dåligt.. vet inte varför men tror det mest är ångest för att jobba själv första passet imorgon.. är nervös så helften vore nog...
Duchat och ska sminka mig.. sen ska jag och B åka och käka kebeb.. blir det enda jag hinner stoppa i mig denna dag.. men gött ska det bli.. han har smittat mig tror jag med sin halsfluss för nu har jag oxå ont i halsen.. men jag är inte bliter.. ;) har mest ont i huvudet.. men tror det är stress och spännings huvudvärk...
jag ska in på gina idag tänkte jag och köpa ett linne som jag bara måste ha.. såg att Kenza hade ett sånt linne oxå på hennes blogg det är jätte ur ringat i ryggen och är så fint på sommaren ju..
Åh i helgen är det http://summerburst.se här i götet och själv jobbar man.. men nästa helg är jag ledig.. och då ska det hittas på något riktigt kul.. dock vet jag inte än vad detta ska vara men något ska det bli.. =)
Snart börjar fotbolls EM oxå, gud vad jag längtar.. så roligt att kolla.. älskar att kolla på sport när det är landskamper.. =))
Ha en go dag.. är är det strålande sol så ni vet alla där hemma i dalarna.. men dock blåser det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0