Lördag..

Jobba min första natt, inatt och slutade 5 imorse och gick upp 12.00 har jag sovit för lite?? kanske a ja börjar halv 18.30 idag, och det ska bli roligt att se om jag är tröttare idag än igår... *haha*
 
Ja annars händer inte så mycket mer, är mest ett kollo nu som inte vet vad jag ska skriva för jag är trött i skallen av alla intryck igår.. haha* men jag vet iaf att jag ska möta upp B och danne och käka kebab, ska bli så himla gott, kebantallrik med ris.. *mums*
 
tänkte tipsa om en jätte bra brun utan sol som ger färg på en gång.. men gör det imorgon, för måste fixa en blid och det har jag inte hunnit idag och ska iväg strax, så får helt enkelt bli imorgon..
 
Igår ikväll/natt regnade det som aldrig förr, helt ärligt har jag aldrig sett så mycket regn i hela mitt liv var, stora sjöar på vägarna och vatten över allt, hellskotta vad det regnade...
 
Nu ska jag iaf dra mig in på stan.. ha en bra dag.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0