Ingen vanlig dag..

Dagen till ära, som vanligt börjar jag jobba kl 17 idag och solen skiner och jag gör inget speciellt.. latar mig i soffan, vaknade med världens huvudvärk och inte roligt alls, men börjar gå över nu som tur är...
 
Idag fyller min B år hela 26år och han har redan fått sin pressent av mig eller sina, ett par rayban samtidigt som jag köpte ett par åt mig och en g-star t-tröja... men kanske hittar något fint på stan innan jobbet idag, inte vet jag, får väl se.. =) GRATTIS B!!
 
Åhh så iriterande att inte mobil appen funkar.. har massa fina biler på moblen och även tips på produkter som är jätte bra.. humm.. tycker blogg.se borde snabba på det lite nu.. =)
 
vad ska jag mer säga, jo idag jobbar jag dag, sen jobbar jag natt hela helgen fredag, lördag och söndag och ledig på måndag.. 
 
Så, annars var det väl inge mer från mig denna soliga dag.. hoppas ni har det underbart alla fina människor..!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0