idag..

 
Mycket i mina tankar just nu...
 
IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG FYLLER MIN LILLA SYSTER IDA 22ÅR.. GUD VAD TIDEN GÅR FORT!!
GRATTIS UNDERBARA SYSTER..!! (TYVÄRR VÄGRAR HON ATT VARA MED PÅ BILD JÄMT, SÅ HAR INGET KORT PÅ HENNE)

MEN PÅ MIG FICK NI EN BILD IDAG.. älskar mitt nya hår som jag satt i.. är verkligen helt underbart.. satte i det med vax denna gång och inte clips, som jag brukar ha ibland.. och I LOVE IT, älskar långt hår, har ju jämt haft det, tills den dagen kom och jag satt brud modell i skolan och den som jag satt åt tupperade av mitt långa egna blonda hår.. så allt gick av så fick lov att klippa mig då det bara var tunt nertill.. så derför kör vi fejk hår och tycker man får ha det för att uppnå det man vill med sitt utseende.. =)) 
 
 
Ha en underbar dag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0