Hem!!

Just nu sitter jag i vagn 2 mot mora från Göteborg.. Har nyss käkat frukost, för man får det i biljetten när man åker 1klass.. Nästan samma pris som 2, så derför vart det så här.. :))
 
Inte långt kvar hem nu eller okej, är framme 13.30 men endå, sen är röndken 15.30 så har lite marginal om sj skulle bli försenat.. Brukar ju hända om man säger så.. 
 
Ska bli så mysigt att komma hem, jag ser verkligen fram emot det, vet att jag tjatat om det massa gånger nu.. Men det är verkligen lycka.. :) 
 
Nu ska jag blunda lite och vänta på att byta tåg.. Tåg, gör två byten, en i Katrineholm och andra i Sala.. 6,30 timmar hem, men jag e inte bitter.. ;)
 
Kärlek från mig!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0