Fredag

Fredag och det vankas helg.. men för mig är det jobb som gäller hela helgen.. B har halsfluss och jag börjar känna mig lite små hängig men men.. jobbar min första egna dag utan någon som åker med på söndag... så det ska bli spännande, och snacka om att jag är nervös...

Idag blir det bara lungt städat och diskat är gjort och nu är det bara slö häng framför datorn ungefär... ska väl gå och stoppa i mig frukost oxå.. så måste jag ficka den där jävla rönken tiden oxå... när jag nu ska ha tid att åka upp.. =/ *hummm*

Fattar mig inte på systemet här i sverige.. jag bor i gbg ju och ska röndka nacken.. men är skriven i Orsa, då måste jag åka hem till mora för att röndka mig.. för att jävla sjukhusen inte har något samarbete med varandra i olika län värkar det som. är ju idiotiskt..!!!!

A ja ha en god dag...


Kommentarer
Postat av: Lina

Sånt suger verkligen!

2012-06-02 @ 10:44:31
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0