Fredag

Idag regnar det, det som vart så fint några dagar nu, men är lite så här blandat regn och sol.. men det blåser och det har vi ju fått lära oss att förstå när man bor i götet.. för här blåser det jämt, jämt, jämt...
 
Idag börjar jag jobba 18.00-05.00 min första natt.. ska bli spännande och roligt, ser fram emot det, nu gör jag lite pasta så tänkte jag göra någon sås till har ätit så dåligt dom senaste dagarna.. äter 1-2 gånger dagen enbart en mini pizza som man stoppar i micron, inten ork eller lust att göra någon mat.. så detför tänkte jag pasta idag men någon sås, låter inte det bra. =)
 
Jag vill rekomendera en hår olja jag köpte här om dagen... som jag gillar jätte mycket, den är från Davines och luktar gott är tunn så är lätt att applicera i håret och tycker den uppfyller mina krav på en hår olja.. kerastases hår olja som jag provade visst den lukta gott, men gav ingen glans *tyckte jag* och inte heller vart det så här mjukt och fint som man vill att det ska bli.. så denna är bättre men ska pröva denna nu och se hur det går annars får jag väl gå tillbaka till den gamla hedeliga Orofluido eller Artego dom två älskar jag..
 
Vad använder ni för hår producter som är bra?
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0