En Onsdag..

Fortfarande funkar inte mobil appen så jag kan uppdatera där ifårn, tycker blogg.se ska snabba på lite för det är nog inte bara jag som använder den väldigt mycket.. tänkte visa fina bilder från när vi åkte älv snabben igår och njöt i solen och värmen.. man får passa på för idag regnar det bara, och jag ska damsuga och torka golvet sen åka iväg och jobba..
 
Igår köpte jag mig ett par rayban solglasögon och björn fick oxå ett par i pilot oxå, han fyller ju år imorgon..kalaset vart dyrt..  men nu har vi glasögon som håller länge och är snygga.. =))
 
vad ska jag mer skriva, köpte en hår olja oxå, som jag ska testa för tyckte inte kerastase var nå bra.. så nu blir det att testa en annan.. återkommer om den.. 
 
Nej gud nu ska jag ta och städa lite här hemma så det luktar lite gott.. älskar verkligen när det luktar gott och man själv är ny duchad.. *mmm*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0