bara en vanlig torsdag.

sitter och inväntar jobb.. har inte så mycket att göra idag.. vänta vänta vänta.. B är och jobbar och slutar när jag börjar så det är ju bra matchning eller inte, men i helgen är vi lediga ihop iaf.
Nu har jag fixat mig en ny röndken tid, vart den 21 juni dagen innan midsommar. så kommer upp till dalarna över hela midsommar.. från torsdag-söndag.. riktigt skönt att få komma hem. =) som jag längtar...
Måste göra något åt min hårfärg, vill inte vara så här blond som jag är just nu, men vet inte vad jag ska göra heller. jag vill inte ha topparna i någon annan färg som alla gör, tycker det ser för kassligt ut om jag får säga min mening, jag tycker inte alls om det, men det är jag, och smaken är som baken, delad....
Pissigt grått väder och och regnat på förmiddagen och nu är det bara grått och tråkigt. köpte nya fransar igår, som jag satte dit idag, kan inte leva utan mina fransara, tur det finns sånt lim som gör så att dom sitter länge och man kan tvätta av sminket m.m =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0