Träning...

Då har man vart och tränat då.. cyklat, kört mage och ben.. vart det idag.. skönt att träna.. nu ska jag stoppa i mig en sallad till frukost, då jag inte åt något innan träningen.. man förbränner mer då va? ;) ne var faktiskt inge hungrig tidigare.. sen blir det duchen... tur att det bara är jag hemma när man luktar skunk efter gymet.. ;)
Undra vad man ska hitta på idag... in till nordstan en vända kanske bara för att ha något att göra, orkar inte städa idag även fast jag borde damsuga och torka golvet men nej, det får vänta tills imorgon, vissa saker får man faktiskt skjuta upp..
Mitt blåmärke på handen efter sprutan är grönt nu.. så snyggt så man vill att det ska vara så jämt.. eller inte.. ;)
Kärlek till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0