Torsdag

Så segt att bara gå hemma när man väntar på svar från ett jobba man har troligen fått för jag ser inte varaför jag inte skulle gå igenom läkartesterna.. och den 14 maj börjar utbildningen så går typ här hemma, drar fötterna och gör inget känns det som iaf.. ;)
Var ju in en vända på stan igår, tror jag åker in idag igen bara för att fördriva lite tid tills B kommer hem sen blir det ju träning... ska köpa en duch kräm för min B duchar i samma som mig så den jag köpte fårn body shop tog slut lite väl fort.. så han luktar oxå blommor.. haha..
Läkaren ringde föresten igår om min röndken jag gjorde förra veckan, och inga frakturer i skelettet så det var ju bra sa han, MEN du är sne och det tyder på en wipplach i nacken.. *suck* så nu måste vi skicka dig på en ny röndken en skikt rönken så vi vet hur mycket det är och om det ska opereras eller ej... så ska väl åka upp till DALARNA snart igen och bli röndkad då... (fast skönt och veta varför jag är yr ibland och har ont i huvudet)
Happy Day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0