Tisdag

Ja andra dagen på en börjad vecka är det så man brukar säga kanske? Idag händer det inte mycket i detta hus håll, jag har tvätt tid kl 12.00 så blir det att göra det ca 3 timmar, sen på kvällen blir det väl gymmet antar jag..
Var ute och sprang igår och jag tog jacka på mig, skulle jag inte gjort.. var så varm så jag höll på att dö, men sånt är livet, och björn och danne sprang i från mig, fast ifs sa jag att dom fick det oxå, men men
Jag äter D-vitaminer som extra tillskott och det är ju super, jag får iaf mycket finare hy och känner mig mycket piggare.. så något måste det ju vara bra för..
Jag är blå på handen och har en knöl i blodkärlet när jag knyter handen.. gud va fult ska man behöva se ut så bara för dom inte hitta något att sticka i vid armväcket..
jag undrar om jag och B ska ta och gå ut och äta idag eller kanske på på bio... har lust att mysa till det lite efter gymet och allt, eller så skiter man i att träna och bara tar en mys kväll och gör något som man verkligen behöver ibland.. mys tid.. vid ja bio eller mat.. =))
happy day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0