Test dag..

Då har man vart på läkar testerna för anställningen och utbildningen.. gick väl bra.. bara att läkaren var sjuk och systern va bara där så fick bara ta prover och inte tärffa läkaren. men fått en ny tid, så vi får väl se hur det går sen.. men ska nog gå bra..
sen så hitta dom inga blodkärl på mig i armväcket när dom stack och letade och det gjorde ont när dom ska hålla på och leta.. så dom fick ta ett kärl på handen istället som syndes lite mer efter jag ahde haft händerna i varmt vatten... och nu är jag blå på handen och har en knöl på handen, ska det vara så.. annars hoppar jag att den går ner.. för omt som FN gör det när man kommer åt..
Nu ska jag städa lite, och sen blir det gymet och så ska jag lämna in min förbannade knarrande sko som jag köpte för mindre än 1 månad sen... och det är bara en som knarrar oxå varje steg jag tar, så himla iriterande..
Ha de gött och på återsende.. ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0