Söndag...

Galet seg jag är idag.. ska strax damsuga, torka golve och skuta toan.. idag är ingen bra dag, jag har så frujtansvärt ont i ryggen så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. sovigt jätte dåligt och inte på bra humör alls..
Kl 14.00 ska jag iaf göra naglar och hoppas dom blir bra annars kommer jag bli ennu mer besviken och less..
Grillningen hos erik och emma var jätte god, tack för maten... och trevligt sällskap..
Sen hinner jag inte träna något idag heller för gymet stänger kl 14.00 så får vila idag.. men men... får köra hårt imorgon, har endå träningsvärk i magen.. föresten måste jag minska ner till 0 i mitt godis ätande om jag ska få min dröm kropp, det här kommer vara grymt jobbigt och skit tråkigt, men vad gör man inte eller jag brukar ju fuska och äta godis istället för mat ibland... och har gjort så hela mitt liv.. *mohaha*
ha en bra dag.. städas blir det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0