Skyltdockor!

Okej, förstår mig inte på denna hysteri om skyltdockor som ser smala ut.. :/ går man verkligen runt och kollar på dockorna? Inte då jag iaf.. Jag kollar på kläderna.. Och hur kan man mäta sig med en skyllt docka? Föresten så tycker jag det är bra att dom är lite smala för alla blir bara fetare och fetare i detta land lika som USA... Så ne om man tar åt sig av en smal skylt docka och vill att dom ska vara tjockare kanske det är dags att ta tag i en psykolog eller något..!

Sen är det så tabu att vara smal och alla säger det åt en.. Men sen en som är tjock den får man inte säga till att ät tjock, nej vart är detta samhälle påväg, ren Avunsjuka på varandra är vad det är! Ja ja tycker bara det är sjukt att det blir sån stor grej av det.. Haha tacka vet jag smala skyltdockor.. Hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0