Segt

Segt att behöva vänta på läkar tider hela tiden.. remiss till röndken IGEN och ny läkar tid till jobbet och jag vill börja utbildningen NU NU NU segt att vänta.. jag rent utav hatar det..
Sen det här jäklarns piss regnet när ska det sluta regna hade dom ovanför molnen tänkt igentligen, jag behöver sol, tur jag äter mina D-vitaminer iaf, men man känner sig inte 100 endå, så segt..
men vad gör de liksom jag är inte bitter.. ;) önska bara man kunde va ute mer och gå och så.. hehe
Nu ska här göras små-plock iaf... till middag/kvälls mat.. *mums*
Elin du måste klämma ut bebisen tills jag kommer hem nästa...så jag får klämma mysa och känna på den.. ;) men i helgen kommer ju Bästa jessica ner och lilla mandis mitt gudbarn så då får jag klämma och mysa massor med både amanda och jessica, fasiken vad man saknar sina vänner här nere.. <3
kärlek till er alla underbara människor som finns.. =)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag antar att du menar i maj nu? ;) Jag jobbar inget då vad jag vet :D Ska vi spika en av dagarna till en plåtning redan nu? :D

2012-04-26 @ 23:12:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0