Ny design

Då har man försökt fixa lite nytt på bloggen så jäkla segt att göra det bara men nu är det gjort iaf.. :)

Det har snöat här uppe i Dalarna hela kvällen igår, natten och på morgonen.. Jag har lite saker att göra så bestämde mig för att åka hem på söndag..

Saknar min B något otroligt, men imorgon kl 14.55 får man äntligen träffa han, för jag tänkte åka vid 8 imorgon.. :)

Igår kväll var en lungn och skön kväll, var först på dagen hos Ida och Olle.. Sen hem till andra syrran och hennes kille och var där.. Och nu är jag på väg dit igen för att göra en sak jag kommer lägga upp bilder på sen.. Men än så långe får ni bara fundera på vad det är.. ;) hihi

Kärlek från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0