Fredag

Fredag, och det betyder hemskt nära helg och ledigt för många, själv har man vart på röndken och det gick väl fort och bra hade tid 8.00 fast va där rätt tidigt så var klar kl 8.00 istället.. :)

Nu sitter jag och väntar i bilen på Elin för vi ska ju äta frukost tillsammans och så fyller hon ju år idag!!

Tur man har så underbara vänner dom är få men fan vad jag älskar dom.. och behöver inga fler heller!! <3 man vet vilka som är sina riktiga vänner ändå när det väl gäller!!

Ha en bra förmiddag!


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Har jätte många i designkö så jag tar inte emot fler nu, men jag kommer nog ha designauktion nån dag framöver :)

2012-04-20 @ 09:49:43
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0