Titta där!

Japp så sagt som det var gjort ett teleskop inköpt av min kära pojkvän idag i skara.. 5000 lax gick det på.. Och han är super glad och nöjd, här ska det skådas stjärnor och planeter.. ;) 

Jag där emot har köpt mig två par ballerina skor.. :) som jag är jätte nöjd med!! Beställde 3 par men ett par ska jag skicka igen dom är lika dom rosa fast lila och typ mocka.. Storlek 37.. 

Ja annars har vi fiskat inge napp, inget vakande och inget hugg.. Sååååå tråkigt idag blåste jätte kalt oxå så varade inte länge..

Kollar resa oxå blir nog någon stans på semestern i sommar.. (Stads resa) 

Nu ska vi studera stjärnor.. Bye bye! Och imorgon kör vi jobb i 3 dagar! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0