Sista dagen..

Japp idag är sista dagen natt sen är jag ledig två hela dagar.. Tills jag jobbar 4 dagar igen sen ledig 1 och jobba två sen far jag upp till Dalarna.. Ska bli himla mysigt att komma hem igen, dock va jag hemma för inte så länge sen men älskar verkligen hemma med alla djuren, familj och vänner!

Idag har jag haft stor städning av toan, diskat och tvättat så känner mig himla duktig, tänkte ducha av mig sen åka in på stan en snabbis innan jag börjar..

Jag är så himla täppt i näsan och tjock i halsen men bara en dag till sen så är det ledigt som gäller!!!

Blir så iriterad på allt runt om mig just nu Inge kul alls med något för tillfället.. Tur att man har vissa runt sig!! <3

Pussar


God morgon.

Nyas vaknat från att ha sovit den 05.00 när jag sluta.. Ungefär sådär..

Trött som få och täppt och helt slut men annars så.. :/

Jag måste tipsa er om denna kräm, jag har vart näste exemig och torr och finnar på vissa ställen ansiktet.. Men denna år
Kanon.. :) 99kr på life..


Snurrr

Det snurrar och det går framåt.. Upp eller ner?!?

Trött som fm och ska börja jobba 17.00 idag, hela natten lång till 05.00 som imorse, vet ni när min buss eller spår vagn gick hem.. Gick en 04.37 och nästa gick 05.45 vet ni vad jag gjorde?!? För vägra sitta på jobbet 1 timma och ville inte gå hem själv.. Jag ringde taxi och åkte hem.. Jag ska inte jobba en enda helg till och sluta sådär vid 5 nu när vi har flyttat..

Mitt ansikte är för övrigt svullet nu har jag fått någon sån där dryg allergi igen, som jag aldrig vet vart jag får det av.. Sååå ser ut som ett Miffo idag.. Kul kul..

Imorgon eller på måndag ska ni få se vad jag unnade mig igår innan jobbet..

Ha de gött.. Puss


Fredag

Idag är en dag jag inte är på humör, mer ledsen än glad och vill bara gömma mig under täcket!!

Så jävla less..

Ska jobba kl 18.00 iaf..

Men först ska jag på stan för att unna mig en sak!

Puss


En dag..

Idag har jag jobbat dag.. Var roligt och spännande.. Och nu ligger jag i soffan med ett pringels rör och kikar på hela Sverige bakar.. Sugen man blir..

Imorgon är det natt jobb som gäller.. :)

Jag blir galen på att inte jag kan på till nätet till min dator eller att jag inte får till id banken på plattan.. :/

Den 10 oktober åker jag hem till Dalarna..

À ja Har inget mer att skriva nu.. Återkommer imorgon..


Ingen sol bara regn.

Idag är det dåligt väder och det var det i natt oxå.. Fy vad det regnade.. :/ jag vill ha värme och massa sol..

Men nu iväg en vända sen till jobbet..

Brrrrr vad kallt..


Längtan

Jag älskar verkligen skogen.. Och nu vill jag bara ha en heldag i skogen och mysa Gud vad skönt det hade vart..

Nej nu får jag sluta drömma, jobbet väntar om 1 timma.. :)




Klockan..

Låter bilden tala för sig själv.. Bara älskar den och önska den satt runt min handled..

God natt..


Ut och äta..

Tapas igår.. Mums..


Hoho

Foten gör sig inte bättre på stackars mig, man får tycka synd om sig själv.. :)

Jag har vart på stan och käkat suchi till lunch.. Och sen köpte jag världens bästa handkräm från dr. Hauschka, den luktar otroligt gått som håller i sig länge och man bli jätte len och skön om händerna jag älskar den... Hösten har kommit och man börjar bli torr..

Nu är det bara att vänta in tiden, har bokat bord 21.00 och det ska bli så gott att äta tapas.. Mums..

Ha de gött..


Sova..

Då var det snart dags att gå och sova, kom nyss hem efter en mysigt kväll med Mikaela och två av hennes vänner ju, bion var jätte bra och rolig.. :)

Har haft huvudvärk hela dagen och den VÄGRAR verkligen att ge med sig.. :/

Just ja.. Min vänstra hälsena har svullnat upp och gör ont.. Sen när jag rör foten knastrar det i senan.. Vad har hänt liksom..?!? :/ ja jag hoppas på att det lagt sig tills imorgon.. :)

Nu ska jag sova, go natt..


God dag!

Idag har jag sovit till 13.00 kom hem lite efter 06.00 och var som en klubbad säl i sängen somnade på 3 röda och var helt slut..

Igår innan jobbet var jag på stan med B och köpte mig min första egna skin jacka i livet.. Vart en Jofama by Kenza som jag föll för.. :) och så vart det en tjock tröja på bikbok..

Idag ska jag på bio med Mikaela och två kompisar till henne, vi ska se cockpit.. Kommer nog bli mysigt..

Får man ha skin jackor när det regnar ute?!? Eller är det inte bra?!?

Idag har jag världens huvudvärk men jag är ledig hela helgen så man ska inte vara bitter.. ;)

Ha de gött...


God morgon:

God morgon alla morgon pigga...

Själv har man nyss klivit av ett 12 timmars pass i rond bilen och sitter och väntar på bussen som går om 7 minuter..

Natten har vart okej, mycket nytt och fy fasiken vad det blåst inatt och regnat fast slutat lika tvärt.. Sen har det även åskat och blixtra för er som är intresserade av att veta det..

Nu väntar snart sängen om ca 15 min kliver jag in och får lägga huvudet på kudden.. *skönt*

Sen börjar en ny jobbdag imorgon 18.00-06.00....

God natt sov gott


Onsdaggg

Jag kan inte sova mer men vet att jag måste sova till ca 13,14.00 iaf.. GÅR INTE!! Pigg som bara den och börjar jobba 18.00-06.00.. Ja ja.. Får leva på godis och red bull inatt.. ;)

Nya naglar.. Snygga tycker jag mot hur dom såg ut mot slutet.. ;) kolla utväxten på dom innan jag gjorde om dom., ;)


Nej nu måste jag äta något är så hungrig och det är ju bra mot huvudvärken som jag somna med igår och följt mig hela natten tills idag, han måste gilla mig.. En beundrare.. ;)



.....


Göteborg

Då var man hemma igen.. :) i kära Göteborg, skönt faktiskt..

Håller på att städa lite här hemma och sen kl 15.15 ska jag iväg och göra nya naglar för mina ser hemska ut.. ;)

När man håller på att städa och plocka inser man.. "OJ jag har nog lite för mycket smink, kläder för av allt så använder jag helften kanske.." men vad ska mm göra då.. Kläder tröttnar man på.. Och allt smink man köper för att testa något nytt passar man inte i.. ;)

Vilka problem.. Haha

Ha en go dag..


En tänkande jag..

Jag har lite mycket i huvudet och helt ärligt mår jag inte helt 100.. Är typ bara med mig själv, har vart hemma en vecka och vart med mig själv och familjen..!

Idag kl 14.30 bär det av mot Göteborg igen, och jag känner att jag inte hunnit träffa några vänner alls! :/ men familjen behöver man ibland och alla djur och bara få tänka va som händer i livet!!

Längtar ner lite nu och få vara i min egna bubbla som jag skrev förut, har ju tagit bort Facebook för att just få vara själv!!

<3 hoppas ni förstår och ni är inte glömda!! <3

Vi äter päron på bilderna.. ;)


Dagen till ära!

Idag är det söndag och vi åt ju med familjen och kollade på man in black 2 jag älskar verkligen dom filmerna och 3an har ju kommit ut så jag längtar efter att se den..

Har vart ute på gården i solen hela dagen men nu är det mulet och vi ska åka in på Mora en vända strax..

Imorgon åker jag ber till götet igen, ska bli skönt att komma ner igen, nu har jag ju vart hemma ett tag som sagt.. Och sen komma tillbaka i arbetet igen..



Hello

Dags att blogga.. Det är lördag och jag är kvar i Orsa, ska ätas Porter stek snart med hela familjen.. :)

Dagen har bestått av jysk, lite Mora och massa hemma med djuren..

Mmmm just ja, jag har tagit bort min Facebook, känner att jag vill vara utan den ett tag.. :)

Jag åker till Göteborg på måndag igen och sen dröjer det nog innan jag åker hem till mitt kära Dalarna.. :/

Ha de gött alla underbara..


Torsdag..

Imorgon är det fredag och min plan är att åka tillbaka till Göteborg, men jobbar ju inte fören nästa vecka och untinen kommer inte till helgen endå som planerat.. Så kan igenteligen vara kvar här uppe..

Jag är just för tillfället jätte förvirrad och tycker allt är bara jobbigt, frustrationen över allt som vart och är gör mig galen.. :/

Idag ska jag hinna med masa saker är det tänkt, får se hur den planen går.. ;)

Har ingen rolig bild och bjuda på så får bli mina två sista inköp.. En Mac fondetion (hur det nu stavas) och make up store wonder powder behöver lite mer lyster i ansikte då jag är för blek för att använda solpuder.. Haha fick ju Inge färg alls i sommar, jävla skit!!!
Just ja + två vovve tassar på bilden!! :)

Puss & kram


Bilden till förra inlägget!


Onsdag.

Och vet ni vart jag vaknade upp idag, hemma i Orsa! :)
 
Idag kommer syster Sarah hit och ska umgås med mig.. Tills alla andra ifamiljen slutat jobba.
 
Just nu sitter jag på sängen i mitt flickrum och har 5 hundar runt mig just nu, älskar att komma hem och få mysa med mina underbara små liv.. Så uppdaterar jag min iPhone, får se ur det går sist försvann allt.. :/ så fick lov att fixa lite saker sen så.. :)) 
 
Mmm nå mer har jag inte att berätta just nu.. Ha de gött så hörs vi, hem till götet bär det iaf av på fredag.. :)
 
 

Tisdag

Morgon, är uppe och funderar och funderar.. Ska jag eller ska jag inte.. Ta det där tåget kl 14.40 hem till Dalarna.. Ska jag ska jag inte.. :/ jag kan inte bestämma mig!!

Varför jag inte kan det är för att det är så jävla drygt att åka 7 timmar och sen har jag feber.. Men den är bättre än igår mådde jag verkligen dåligt.. Så har jag varken packat eller bokat biljett så mäste göra det oxå isf..

Igår som sagt låg man bara på soffan åt apelsin och kilade på film och tv..

Jo jag var ner. På stan en vända för fick lov att köpa hud kräm och så köpte jag ett puder på make up store.. Sen köpte vi Kina och drog hem jag svettades som en gris och var helt jävla slut när vi kom hem..

Jag kan bara medela att det är JÄTTE dålig täckning i nya lägenheten man måste ha mobilen i fönstret för att ha en pinne och det funkar på 3 olika fönster.. Så jag missar massa samtal och sms så ringer man upp, står slickad mot fönstret då kommer man inte fram och sms kommer försent och så ser jag inte dom och så går det inte att skicka iväg så glöms det bort när man försökt att få iväg det 5 gånger och går från fönstret och mobilen.. Så jag lever så isolerat tror jag kräcks och det är lika med alla avonumang här..

Använder whatsApp för sms för det går över internett och ska hitta ett sånt så man kan prata i tele över det oxå.. Iaf när man är i denna bunker...!!


Puss och kärlek


Söndag

Min söndag har bestått av plåtning kl 13.00 och en mysig soff kväll väntar..

Igår gjorde jag en tre rätters och bjöd Björn på sen vart det film på 3an..

På tisdag åker jag nog hem till Dalarna och är hemma till fredag, för till helgen kommer underbara untinen ner!! :))

Imorgon blir det tvättning på morgonen sen kanske göra nya naglar beror på om hon hade någon tid över... Och bio på kvällen.. Så ser det typ ut vad jag vet nu.. :)

Ha en goo kväll..


Vet inte..

Ingen aning om vad jag ska skriva.. :/

Ehhhh... Jobbade igår, och har fått lite mer jobb denna månad och nästa..

Jag måste verkligen iväg och göra nya naglar igentligen, men vill lägga dom pengarna på annat så vi får se hur det blir med den saken..

Funderar på om jag ska köpa en odd Molly tröja, har velat ha det så länge men aldrig tagit mig för att inskaffa en.. Nu till hösten, en stickad varm fin tröja borde jag vara värld.. Fast finns så mycket man vill köpa och ha.. ;)

Jaoo jaoo.. Ha en go dag..


Humm

Ångest.. Över att det blivit som det blivit.. :/ Har ingen mat lust äter bara lite chockad och hej och hå jobba på...

Längtar hem till Dalarna oxå!!!! <3


Go morgon

Nyss vaknat och väntar på bättre tider.. SÅ kallt i lägenheten, men den 17-18 kommer dom och fixar alla element i huset..

Någon som vet om det finns lägenhet i Stockholm och hyra?!? Funderar på att söka jobb där oxå om man inte får för längt här..

Vad vill man med livet igentligen?? Ska man plugga något??!? Ska man jobba..? Ska man gräva ner sig.. ;)

Nääää, upp och hoppa och göra något vettigt av dagen.. :))

Mina sprickor i mungipan är borta nu tack vare salvan.. Så himla glad.. :))

Puss å kram..


Uppdatering

Jag ligger just nu i sängen och drar mig kl är 10.10... Ska gå in och ta mig en dusch.. Sen äta frukost och ut och gå tänkte jag.. Kanske gå ner på stan.. :) får väl se..

Igår spela jag massa Mario kart på Wii och gjorde inte så mycket mer var ute och gick en vända..

Jag funderar på hur man ska bete sig med jobb och så.. M.m :/

Pussar på er


Vad blir det för mat?

Idag har jag vart på stan och införskaffa mun sårs salva.. Och även köpt lite små saker.. Som ljus och så..

Köpte även musslor så gjorde jag pasta och sås till musslorna.. Vart så jävla gott.. Mums.. Färska från västkusten.. ;)

Mina tankar och funderingar är i stort omlopp nu.. :/ så skulle mamma och syrran ljuta i sement idag och jag önska jag bodde närmare!!

Har köpt ny bäddmadrass och säng oxå, är sådär skön.. Ingen höjdare, ångrar mig lite över köpet.. :/

Ha de gött


Måndag

Ny dag nya möjligheter.. Duschat och gör inte så mycket mer just nu.. Ska åka till ikea idag är planerna, samt dra ner på stan en vänd.. :)

I helgen var vi ut och det var så tråkigt! Tror jag börjar bli för gammal.. :/ illa illa.

Älskar min padda, trodde aldrig att man kunde ha sån nytta av en liten leksak.. ; )

Lite nya bilder har jag fått oxå, här ska ni få se en av alla.. :) ha det gott!


RSS 2.0