Flytt

Nu är vi på plats i nya lägenheten.. Och det känns bra, skönt att vara från gettot Hisingen..

Nu ska det spelas lite wii och ätas godis, duscha och ta det lugnt..

Ha de gött...


Badammm

Flytt flytt flytt.. Nu sitter jag och segar ut tiden oväntat på att dom ska komma hem efter att ha kört klart flytt lasset med saker! Och hämta det sista, sen är vi klara för idag och det blir en lungn pyssel kväll hemma tror jag..

Ska iväg på Ikea en vända oxå. Men sen så.. För imorgon ska det städas av lägenheten, och så ska det firas för flytt och att jag klarade provet idag.!

Nu är jag officiellt färdigutbildad väktare.. :) fy fan vad jag är bra.. Tralla la la la laaaaa

Puss å kram


Hohoooo

Plockat fixat och packat.. Har dagen bestått av.. Fix fix fix.. Imorgon bär det av till nya lägenheten.!

Och i morgon är sista dagen på utbildningen och prov! Så ikväll ska jag plugga eller har gjort det igår och lite nu på kvällen men måste plugga lite mer oxå..

Sen blir det nog fest imorgon för att vi klarat utbildningen om man orkar vill säga..

På lördag ska lägenheten städas och allt ska göras fint:. För hon som äger den ska flytta in igen, och vi ska flytta ut..

Mycket som snurrar i huvudet just nu och jag känner mig lite tom och förstörd faktiskt..

Hade även sjukvård idag på kursen och det var riktigt jobbigt, då det kom upp massa känslor från min olycka och andra saker.. :/

Nu sitter jag och latar mig i soffan iaf och är allmänt trött och seg, måste hämta upp tvätten som är fixad oxå.. Sen ska jag sova.. :)) eller ja, ligga i sängen och plugga.. ;)

Goden natten..

En bäbis bild sen sista kullen valpar bjuder jag på.. :)


Tisdag.

Idag gick vi igenom massa saker på utbildningen och det går väl bra tycker jag.. Dock hatar jag när läraren säger ja Fanny vad är....... Förnågot? Först hatar jag att prata inför grupp och för det andra så vet jag att jag kan men det är som att det inte går fram att det bara tar stopp och jag sitter som ett frågetecken.. Hur kan man va så blyg? Och rädd att göra fel? Jag menar jag är ju inte den som är tyst annars.. Urcha till att va blyg och osäker.. :/

Imorgon har vi själv skydd, det ska bli roligt faktiskt, får se vad vi får göra denna gång..

Jag längtar redan hem till underbara Dalarna.. Haha älskar verkligen att va hemma och sen har man alla undebara vänner och familjen..

Här kommer bilder på mitt hår föresten.. :)


Måndag

Ny Dag nya möjligheter.. Eller vad man ska säga, idag har jag börja andra delen på väktar utbildningen. Och så har jag vart och bytt min väska som gick sönder i en rem..

Har även köpt mig en iPod, som jag sitter och skriver på just nu.. Är jätte glad över den.. :))

Nu är det duschen som gäller sen sova.. För övrigt hade jag ingen täckning på tåget ner igår.. Så laddar upp det som skulle vara igår senare.. :))

Ha det gott..


Hej hej hemskt mycket hej..

Jag har det underbart här hemma i Dalarna så skönt att vara hemma med familjen och underbara vänner.. <3

Idag har jag inte gjort mycket hälsa på mormor och morfar och bara tagit det lungt här hemma..

Beställt nytt löshår som kom idag, för att detta hår jag har i nu sjunger på sista värsen, så tänkte stoppa i det innan jag drar hem mot Göteborg igen..

Imorgon ska jag tatuera mig, sätta i löshår och packa för på söndag drar jag hemåt mot Göteborg igen..

Syrran åket utomlands i 2v imorgon jag vill oxå åka, någon som vill åka med mig?!? :)) och så åker Adam på söndag morgon, alla åket nu.. Lika bra sommaren här hemma vart bu inte mycket om man säger så.. :/

Mysig dag igår med familj och vänner och idag..


Hej hopp

Sommaren är kort, det mesta regnar bort.. Ja exakt så är det ju.. Besvikelse..

Nu har jag vart hos Jessica i Leksand och myst med henne och Amanda sen igår, älskar er så mycket!!

Vi var även och hälsa på Elin och kevin igår och det var ju helt underbart att se honom och träffa vackra Elin..!

Nu bär det som satt av hem till Mora igen och då ska jag umgås med Adam den underbara vännen jag har, får se vad vi hittar på tror vi ska hem till Ida och Olle.. :)

Puss å kram

Såklart får ni en bild på mitt undebara gudbarn som jag vart barnvakt åt idag!! <3


Måndag

Idag är ingen vanlig dag för idag fyller bästa Adam år.. Grattis bästa vännen!!

Utställningen igår gick jätte bra.. Valparna gick okej dom är ju så små än men Fick bra kretisk och så har vi min vovve bauie.. Han tog hem ett exelent, det högsta man kan få i sin klass alltså.. Så himla glad.. Min älsklings vovve så nu blir det fler utställningar...

Får se vad som händer idag, alla jobbar ju och jag hade hoppats på en solig dag men är bara moln här så får väl duga..

Så mysigt att va hemma med alla vovvarna och hästarna idag blir det nog en rid tur ikväll... Och imorgon ska jag umgås med Jessica och sova i Leksand och bara mysa med henne!!! <3 kärlek..


Ha en underbar dag, själv sitter man i fötöljen i vardagsrummet och har 4 mysiga hundar i knät... Strax ut till hästarna..


Utställning

Nu har jag, mamma, Ida och Olle bott hos moster nettan sen i fredag.. Och idag är vi uppe med tuppen för att det blir utställning idag på morgonen, ska bli spännande...

Dock är min hals helt förstörd,. Jag har så ont i min hals idag så jag orkar, kan inte ens prata.. Täppt i näsan och mår allmänt piss!! :/

Nu ska ansiktet på.. À som sagt; jag ska sminka mig.. ;) haha Gud vad bra det är med smink när man mår piss och droppar till ögonen för att dom ska bli vita..

Önska oss lycka till.. För nu gäller det sen åker jag mot underbara Dalarna.. <3 pusss å kram


Framme i Norrköping och har sovit och myst med moster och små kusinerna.. Som jag träffade för första gången.. Inte lätt när man fick veta att man hade en moster för 1år sen.. Och 3 till kusiner.. :)

Min hals mår piss och jag är jätte seg.. Urcha..

Snart kommer mamma och syster och hennes kille och Gud vad jag längtar efter dom!!!! <3 kärlek!!!!

Ha en underbar dag!





Iväg!

På tåget till norrköping där moster kommer och hämtar upp mig och så ska jag hem till henne och sova..! Är så himla trött då jag inte sovit sen jag slutade 06.00 imorse:.

Jag har dragit på mig halsfluss oxå, så ska till vårdcentralen i Norrköping kl 14.45 och så ska dom undersöka mig och så får jag väl penselin eller något, för nu är det illa min hals är inte att leka med, röda sår i hela gommen och blåsor... Sjuk sjuk sjuk... Bläää

Jag hat packat för att typ vara borta en månad... Men riktigt så är det ju inte..

Igår var jag ju och gjorde naglar och dom vart ju så snygga... Och det är det sista jag skriver och visar er en bild så säger vid god natt och hörs om ett tag!!


Natt och dag..

Nyss slutat.. Trött som en gris och är på väg hem till sängen just nu.. Jag Orkar knappt hålla ögonen öppna.. Humm

12.00 ska jag ställa kl på:. Får isf sova 5,5 timmar ungefär.. Om jag räknar med att jag sover halv 7.. Haha kan ju hopas iaf..

Idag ska jag som sagt packa, ducha och åka iväg och fixa naglarna.. Sen börjat jag jobba kl 18.00-06.00 sen går tåget 06.40 till Norrköping..

Ne Gud var trött jag är.. God natt!!


God dag!!

Ska snart börja jobba om ungefär 40 min.. Har vart på stan och ut rättat lite ärenden, boka biljett till Norrköping och druckigt chai latte på starbucks i solen..

Imorgon ska jag iväg och fixa naglarna innan jobbet och packa och ducha.. Hur ska jag hinna med allt.. Tåget går 06.40 på fredag perfekt då jag slutar 06.00.. :) kan det bli bättre!!

Åh jag älskar verkligen palt och fläsk och det stod på menyn idag innan man drog in på stan!! Mums* om ni inte ätit det måste ni pröva.. Min favorit rätt!!

Nu ska jag dra mig ha de gött!!


Woop woop

Nu ska jag strax dra in till Coop och handla lite.. :)

Jag har vart och plåtat idag så ni ska få se lite Goa bilder om någon dag.. Sen har jag tvätta och stor städat hela lägenheten så är så jävla fint här nu och luktar gott.. :) mums*

Imorgon blir det jobb men först måste jag på stan och göra lite ärenden.. :) som måste va fixade och inköpa innan jag åker upp till dalarna..

Dagarna räknas ner om 3 dagar åker jag från Göteborg..

Snygga toa bilder va.. Men fan ända stället som är ljust i lägenheten på kvällen ju.. ;)

Ha en gör go kväll.. :)

För övrigt funkar inte min mobil att skicka sms med jävla iPhone!!


Måndag.

Har vart inne på stan för att leta ny väska och ja jag hitta den perfekta som jag kikat på förut och nu slog jag till... Vart en tiger of Sweden väska som jag är så nöjd med.. :)

Nu sitter man bara och segar är ju ledig idag och imorgon.. Ska bli så gött.. Eller det är gött..!!!

Vi vann inget os guld i handbollen heller men vart iaf ett silver man ska inte vara bitter..

Måste boka biljett till Norrköping på fredag oxå har inte orkat gör det än, ärch fixar det imorgon....

Nu blir det iaf bio.... Ha de gött.




Inte för att skryta men..... ;)

Inte för att vara stolt och skryta men titta på min paprika planta.. Så jäkla stolt över den är jag..

Fick den av Mikaela då var den rätt liten nu har den paprika och är stor.. Men frågan är, när kan man äta den? Hihi

Snart iväg på sista jobb natten denna vecka oxå, och så ska vi ta guld i os idag har jag bestämt..!!! :)

Ha de gött..


En dag till ända.

God natt för mig.. Men god morgon för er..! Sova iaf till kl 2
14.00 hade jag tänkt.. Sen jobbar jag en dag till och ledig 2..

Gud vad jag är trött inatt har vart en tung natt har vart så trött och vakande av att någon idiot borrade i väggen en lördag.!!! Vi får inte tvätta på söndagar för det ska va lungt men man får borra i väggar på helger!! Ne fan va sur jag blev... Grrr

Räknar ner tills jag ska åka mot Dalarna, ska bli så himla underbart.. Längtar till min underbara familj, djur och vänner!! <3

Behöver lite skog och grönt och bara mysig små stad iställe för stor stan ett tag nu och som jag längtar.. :))

Vad ska man säga.. :/ jag har jobbar och sovit så har inte något att skriva om.. Gud vad tråkigt va.:

Men nu ska jag sova.. God natt sov gott!!


Tjo..

Trött som en idiot!! *gäsp* jag vaknade 12.00 hur ska jag orka denna jobb natt.. Jag undrar om jag ska ta en power napp snart eller hur jag ska göra..

Jobbar hela helgen...sen 2 dagars ledigt och då måste jag göra om naglarna om jag ska ha fina tills jag åker hem och det vill jag så blir lite tajt inpå förra naglarna..

Jag måste vara världens bästa flickvän/ ex bara för att berömma mig lite jag och björn gick på stan som nu mera är mitt ex, och han fick Shan Paul parfymen av mig för hans var slut.. Tur att jag år så snäll., :)

Jag har hart problem med magen i 3 dagar nu, men tror det är för allt som hänt.. :/ inte så himla kul.. Om man säger så och mått/ mår himla dåligt..

À ja Björns kusiner bor här nere hos oss över helgen för att det är wey out west här.. Och dom är på det på dagarna.. Igår var vi på chez, jag var nykter och åt en pizza och drack vatten.. Ha en bra kväll:.


Allt å inget

Lider av att jag shoppar för mycket, istället för att äta när man är ledsen, glömmer jag att äta och shoppar kläder.. Det är det jag gör minst 1 plagg om dagen.. Det är sjuk jag behöver hjälp... Haha

Ja, vad ska man säga, jag är singel.. Och det är skit jobbigt.. Sjukt jobbigt har allt varit gråtit som en idiot och har slut på krafter så jag orkar inte ens va ledsen..

Har köpt mig ett par jeans idag och godis sen har jag setat framför tv och glott på OS det är det jag gjort.. Imorgon.. Vet jag inte vad jag ska göra.. Ingen aning faktiskt... Får se...

På torsdag fredag nästa vecka åker jag hem till Dalarna.. Eller först till moster i Norrköping sen upp till Mora!!!!! Om jag längtar blir hemma 10 dagar ska bli så himla mysigt!! Saknar alla!!!

Jo jag orkar inte ställa om dygnet därför jag är pigg.. Ligger och skriver i sängen.. Och imorgon ska jag sova till 12.00 för då ska det tvättas!!! :)

Puss o kramar


Söndag...

Japp, söndag idag.. Och idag kommer bli en riktigt jobbig och obehaglig dag!! :/ Bita sig i läppen och tänka vik dig inte ge inte upp!!! Lyft näsan mot solen och blicka framåt.. 22.00 piiiiip.. Då gäller det.. In på stan och shoppa i all stress och frustration idag kanske??!? Isf köpa godis.. Jobb imorgon.. 5 dagars denna vecka så kommer vara lite frånvarande kanske.. Får väl se..


Helg

Igår fredag var vi ute.. Var riktigt kul.. Dansade och hade trevligt en bra kväll helt enkelt.. Idag vart det mat sen tänkte vi festa igen så vi har väl för festa sen satte vi på en film och den sitter vi ock kikar på Nu.. Mys mys.. Hjärtat mitt är skadat och jag mår Inge bra.. :/ men det läker väl någon gång hoppas jag.. Med eller utan.. :/ à ja Nu ska jag mysa med Sara i soffan framför filmen och sen sova.. Natti.. Måndag jobb igen..


Lee

Le för fan. Leeee lossas att du är glad iaf.. Skratta ha kul.. Om man vet att det inte går och att man bara gör det för att man måste vad är vitsen då?? :/ Man funderar tankarna rullar genom huvudet och man blir inte klok på något.. Man väntar och väntar inte händer det något.. Fan ryck upp dig det kommer kanske bli bra eller inte nej nej nej.. Idag kommer Sara hit ska möta henne på stan kl 16.00 sen ska vi dricka % haltig dricka och gå ut ikväll blir först på chez älskar det stället, sen drar vi vidare är våran plan.. :/ Är det bra att supa när man har ont i hjärtat??!?


Befrukta

Hehe fick en fråga av Sandra hur jag befruktat min paprika för att det ska bli paprika.. Simpelt och enkelt måste det finnas pollen och bin men nu har vi bara pollen och får agera bin själva.. Så jag tar en blomma utifrån.. Tar en lite borste/ pensel och tar på blomman jag plockat och sen på blommorna på paperika plantan och så blir det frukt., God natt och sov gott för nu ska jag sova efter en jobb natt som jag slutade för 30 min sen.. Nattiiiii


Trött

Trött och fundersam tjej.. Ja det är jag just nu.. Syns det? Inte speciellt glad i själ och hjärta!!! :/  och ett fejk smail på det så drar jag snart iväg till jobbet.... bra liv man har...........................


RSS 2.0