Sommar, jobb och förkylning!

Förkylningen fortsätter, jag fick höra igår att jag borde vara hemma från jobbet idag, men klarar inte av att säga nej till en röd dag.. Massa pengar idag och ledig hela helgen... Ne lite smink på det sen är det väl jobb som gäller!

Jag har smittat ner min älskade b som oxå börjar bli sjuk nu..

Solen skiner och det ser jätte varmt ut ute, upp åt i landet har jag hört ryckte om snö.. Här blommar träden och ny klippt gräs.. Mmm sommar! ;) eller ja vår.. ;) Häggen har blommat över här nu.. :( när brukar den blomma hemma i Orsa/Mora?  

Tänkte visa en bild från fotningen med Wille och Sandra. :))







Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

är också väldigt förkyld! :)

2014-05-01 @ 12:27:38
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0