Sista dagen

Igår var jag med Kim hela dagen, uträttade lite ärenden och tog det lungt med suchi på balkongen.. :)

Idag har jag fixar dag, plockar, städar, fixar och gör fint.. Det behövs ibland.. :) tänkte hänga undan lite jackor och ja ni vet sånt, tvättar, damsuga och damtorka..

Även setat i diss solen, varmt är det iaf..

Sen har jag gjort en beställning från zalando, visar er vad när det paketet kommer.. :) 

Imorgon kommer mitt hjärta hem, ska hämta han på tåget kl 13... :) så skönt att få pussa och hålla om dig efter 9 dagar!!! <3 längtar så.. Så denna dag är låååååång! :/

Jag ska träna idag, handla och fixa med mina bestyr oxå efter jag har städat här hemma, och blir träning 19 tänkte jag för är så jävla mycket folk där från kl 16... När alla slutar jobbet! :/ 

Ha en bra dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0