Kvitter!

Kvitter kvitter!! Det bor fågel bebisar i vårt skafferi... Det börja med skit och grejer som kom från ventilen.. Sen hörde jag ljud.. Så skruva jag på ventilen då skrapade deras klor mot plattan så skruva igen det lilla jag skruvade upp och jag och b insåg att det var fåglar som bor där.. Mysigt! Dom får bo där iaf.. :) växer väl upp och flyttat snart! :)

Jobb dag idag 3 dagen på raken sen ledig 1 sen jobba 3 sen ledig 2 sen åker min b till Gotland på utbildning!!! Hur ska jag klara mig! :( i en hel vecka!

Vi skulle vart på landet idag men b hade inpanerat jobb pass så hoppade det och jag tog oxå på mig då, så blir det landet imorgon! :)

Vart tog det soliga fina vädret vägen?! Vill inte ha regn!!! :( 

Plockar in två nya model bilder med Wille och Sandra åt er! :))







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0