Gört!

God morgon, middag, eftermiddag och kväll.. Vad man än vill kalla det! :) fredag---> ledig helg och klämmdag för många.. 

Idag ska jag och b till Ikea och lite andra butiker för vi ska göra om balkongen, så här ska köpas grejor och inredas, men först frukost, och mätning sen göra oss klara sen åka! Och ikväll blir det lamm och potatisgratäng! :) 

Både jag och b hostar och harklar i kapp, bra där.. :/ tyckte han va febrig igår men vet ej. 

Imorgon ska vi på Liseberg! Med Oscar och hans tjej. Ska bli kul.. Dock är jag kass på att åka karuseller men man kan ju alltid spela på chocklad hjul. :)) 

Just ja jag och bs syster har sagt att vi har godis förbud denna månad 1 maj-1 juni vi får väl se då.. Igår gick bra.. Idag är jag jätte sugen på glass, tycker inte det borde ingå i förbudet på sommaren.. ;) det hör ju till sommaren.. ;)

Tog in blommor..


Var aldrig arg, var jämt glad!!! :) då blir du en glad människa i själen! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0