En dag

Jag har vart rätt mycket sjuk och så känner jag av pollen jätte mycket i år så det är jobbigt och har inte tränat på 1-2 veckor.. Och i förrgår gjorde jag ett axel pass.. Kändes okej, men ingen topp form. 

Har vart uppe till svärmors sommar stuga och hjälp till lite och grillat eller b hjälpte och jag och Carro grilla.. ;) fick ett par jätte fina stickade sockor som jag vart sååå glad över!!  <3 jätte fina..

Idag är det söndag och på tisdag lämnar min b mig tills torsdag veckan där på hela 9 dagar!!! Sååå jävla segt och jobbigt men men han älskar sitt militär jobb och jag säger inte direkt nej. :)

Mina byxor på bilden köpta förra månaden har ett hål i arslet upptäckte jag efter träningen.. Kul! :( ja älskar att slänga pengar i sjön! :( 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0