Dagar

En bra kväll på Liseberg igår som sluta mindre bra. ;) 

Helix har jag åkt och säger aldrig mer! ;) den var inte rolig.. Fast jag har blivit så mesig på äldre dagar.. ;) 

Spela massa små spel och drack vin och hade trevligt! :) när vi tog bussen hem insåg vi att nyckeln var tappad, och vi fick ringa på hos grannarna och be dom öppna porten, sen kom lås smeden och fick borra upp låset och fixa.. ;) inte en billig saga! Men in kom vi! 

Idag gör jag/vi inget.. Jag har städat och fixat och b ska smart iväg och jobba, och jag ska ner till han syster. :) 

Vi har lagt trall på balkongen och köpt ute möbler. Känns jätte bra och snyggt, visar sen, ska plantera lite blommor tänkte jag! :))

Jag har ju godis förbud oxå.. Gjorde dessa goda glassar, ja det är bara proviva! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0