Dagar går!

Då var det måndag.. Och ledig dag idag och imorgon! Jobbat hela helgen så det är det ända jag gjort mesans b har legat i hög feber hör hemma.. Men är bättre idag och säkert helt bra imorgon.. Förutom halsen.

Fick byta mina tränings byxor som gått sönder idag! Så det var ju skönt att få det gjort. :) tonat rutorna på bilen idag.. Vart snyggt!!! och imorgon ska vi till skara och köpa teleskop (bs påhitt som han vill ha) 

Beställt skor som jag fått idag, insett att alla har vi olika intressen vad vi lägger pengar på..... 

Mors dag var det igår och jag skicka blombud till mamma från interflora.. Ett litet oliv träd fick hon! <3 

3-4v kvar till semestern!! 1v i Dalarna över midsommar!

För övrigt ska vi på Kent konsert på söndag och massa andra kvinnliga artister.. Kommer bli jätte bra! :)) ser fram emot det! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0