Tralla la i vår solen!

Jaha, då var det sommar tid som jag tror dom flesta lagt märke till.. Och det känns verkligen som sommar... <3 sol, grönt gräs, fåglarna.. Mmmm

Igår var det träning sen göra älg gryta och tvätta.

Idag ska jag träna med Elin sen ta en promenix med hennes hundvalp som är en fralla. Sen bara vara hemma och ta det lungt, ladda batterierna för 4 dagars jobb mån-tors.. :) 

Har köpt mig en Marc Jakobs plånbok oxå, som jag är så nöjd med. :)) 

Samt beställt biljetter till Alex och Sigge som min b älskar så han ska få se dom, :) dock långt kvar men endå.

Sist men inte minst har vi bytt gym. Mer prisvärt och bättre helt enkelt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0