Ja ni..

Träning, jobb och nu hemma.. Körde ett bra ben pass idag.. Imorgon blir det rygg, min favorit muskel grupp!! :)) så ska vi nog kanske gå ut och äta oxå.. :)

Jag har ett Delemma.. Jag har tagit ur min navel percing för jag kände att det var snyggare utan sen är jag 26 snart 27 och haft både den och tungan sen dess.. Dock kan jag inte bestämma om jag ska ta ur den i tungan, känns så "fjorton år" och ung.. Samtidigt som jag får lite halv ångest av att göra det.. Skruvade ur den imorse i sängen för har tänkt på detta ett tag.. Men fick ångest och skruva i den igen.. Snyggt/eller ej? Omoget? Jag börjar ju bli "gammal" 

Kom på ett till problem.. Mina lår börjar bli förstora.. Så växer ur mina byxor.. Kommer knappt i dom.. :/ vad ska jag göra.. Stretch jeans?! :) 

 
Tungan......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0