Onsdag och regn!

Hallå där! Jag har räknat att det är 3v kvar till semester och det ska bli sååå underbart, resa till Rom, hälsa på i Orsa och vara på bs mammas land.. :) 3v har jag tagit.. Var 4 från början men hoppa in två extra dagar.. :) 

Igår sluta min laddare att funka till mobilen och börja lukta bränt så vågar inte försöka med den igen, men lånat Kim och Davids laddare!! :) snälla som dom är.. Eller 60kr i uthyrning? ;)

För får ju ny telefon om 1-2 dagar.. Onödigt att köpa ny laddare då.. :/

Jag älskar skor, kläder och ahh allt sånt.. Shop och hollick! Och nu har jag hitta ett par så underbart snygga skor för 799kr som jag vill ha.. Men måste fasiken hålla i pengarna nu!!! Stop!!

Hitta en kanin brevid bilen när jag jobba igår.. Sååå söt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0