Dagarna går!

Jobb pass idag! Dåligt väder idag så passar väl bra att jobba då, lyckas ju jämt annars pricka in soliga varma dagar, då jobbar jag! :) kul!

Min orkidéer har blommat om och jag är så glad över det.. :) 

Sen akvariumet, fiskarna dör en efter en utan att vi gör något fel!!! Gahh à ja, orkar inte köpa nya iaf så snart lägger jag ner det. :/

Jag vill börja lära mig dricka kaffe! Alla då menar jag alla dricker kaffe till och med min systrar, men inte jag. Varför jo det smakar äckligt men gjorde det inte det för alla i början? Kan ju inte bara vara jag! Jag vill oxå känna lyckan över en ny bryggt kopp kaffe och även bli piggare av det när man jobbat natt! :) 

Köpte mig en ny kalender igår till både träning och jobb, den är så bra! Även fixat bs födelsedags pressent samt beställt en ny mobil då mitt abonnemang gått ut! Så vart en samsung galaxy s5, bort med skit iPhonen! Trött på den har 5an och haft den i 2 år, nej tack vi har gjort vårat och hade 3an innan.. Bye bye!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0